استاندار کردستان مطرح کرد
استاندار کردستان گفت: امروز دنیا به این واقعیت پی برده که بدون حضور و مشارک ایران اسلامی حل مناقشات و منازعات موجود در خاورمیانه امکان‌پذیر نیست و این نشان از تاثیرگذاری و اقتدار کشور ما است.
کد خبر: ۱۳۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 26 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی امروز در تجمع بسیجیان سلحشور شهرستان سنندج در سالن آزادی این شهر، اظهار کرد: بدون شک انقلاب اسلامی ما مردمی‌ترین انقلاب جهان است و این ادعایی واهی و شعاری نیست بلکه تاریخ آن را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی انقلاب‌های دنیا به وسیله طبقه و قشری از مردم ایجاد و به پیروزی رسیده گفت: انقلاب کبیر فرانسه توسط قشر روشنفکر فرانسه و انقلاب اکتبر روسیه هم به وسیله قشر کارگر پایه گذاری و ایجاد شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: نقش تمامی اقشار و طبقات اجتماعی، اقوام و مذاهب اسلامی در سراسر کشور در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار پررنگ است و در انقلاب ما تمامی قشرها حضوری گسترده داشتند.

وی نهادسازی را یکی از ابتکارات ماندگار امام راحل ذکر کرد و گفت: تاسیس نهادهای موثر در عرصه دفاع و خدمت رسانی به مردم هم چون سپاه پاسداران و بسیج مستعضفین یکی از افتخارات و دستاوردهای ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

زاهدی افزود: در هر زمان و مکانی که مردم و دولت به کمک و یاری نیاز داشتند بسیج حضوری فعال و گسترده و خدمت رسان داشته است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با تکیه و پشتیبانی مردم اقدام به نهادسازی در کشور کرد، گفت: بسیج نهادی است که مردم را در عرصه‌های مختلف برای دفاع از اسلام، انقلاب و نظام و خدمت به کشور سازماندهی می‌کند.

استاندار کردستان افزود: در سایه رشادت‌ها، پایمردی‌ها و حضور جدی بسیجیان، پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی به عنوان حکومتی تاثیرگذار در معادلات سیاسی، اجتماعی و امنیتی محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز دنیا به این واقعیت پی برده که بدون حضور و مشارک ایران اسلامی حل مناقشات و منازعات موجود در خاورمیانه امکان‌پذیر نیست و این نشان از تاثیرگذاری و اقتدار کشور ما است.

زاهدی گفت: خوشبختانه با توجهاتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت به کردستان دارد قدم‌های مطلوبی برای توسعه و پیشرفت این استان برداشته شده است.

وی افزود: از اردیبهشت ماه سال ۸۸ و در جریان سفر مقام معظم رهبری به کردستان نگاه امنیتی نسبت به این استان در سراسر دنیا و بویژه در داخل کشور از ذهن‌ها پاک شد و کردستان به عنوان استانی فرهنگی هم به همگان معرفی شد.

استاندار کردستان اظهار کرد: علاوه بر برکات معنوی و مادی و اقتصادی سفر رهبری به استان در دو سالی که دولت تدبیر و امید هم بر سر کار آمده اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است که نمونه آن تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی بانه و مریوان است.

وی گفت: تصویب این لایحه هم در مجلس شورای اسلامی حرکت جهشی در راستای رشد و توسعه استان کردستان خواهد بود.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار