رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از برگزاری مراسم غرس کردن دو هزار اصله نهال در محوطه پردیس ابوریحان دانشگاه تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲ 14 March 2015
به گزارش ایرنا محمودرضا سعیدپور گفت: در شهرستان پاکدشت به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری مراسم متعدد درختکاری با حضور مسوولان استانی و شهرستانی از جمله نهال کاری در عرصه 240 هکتاری بوستان ولایت و غرس دو هزار اصله نهال در محوطه پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار شد.

وی افزود: همچنین همزمان با هفته منابع طبیعی، تعداد 20 اصله نهال در محوطه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت توسط کارکنان این اداره غرس شد.

سعید پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هفته جاری در خصوص حفظ محیط زیست، جنگلها و مراتع، اظهار داشت: در سال آتی موضوع حفظ و ارتقای فضای سبز شهرستان در حوزه های شهری، روستایی و در مجموعه های صنعتی در دستور کار این اداره قرار خواهد گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت تصریح کرد: همچنین این اداره با برگزاری جلسات کارشناسی با متخصصان و اساتید پردیس ابوریحان دانشگاه تهران، برنامه های کاربردی و عملیاتی افزایش باغ های مثمر از جمله باغ انگور، پسته و گردو را که با اقلیم و آب و هوای این شهرستان سازگار است در شهرها و روستاهای خارج از مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست دنبال خواهد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار