فرآورده های نفتی توزیع و مصرف شده در استان تهران امسال تا آبانماه به بیش از پنج میلیارد لیتر رسیده است.
کد خبر: ۱۴۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 06 December 2015
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه (استان) تهران با بیان این که برای تامین و توزیع بموقع سوخت مورد نیاز بخشهای مختلف،تلاشهای بدون وقفه ای از سوی بخشهای ستادی و عملیاتی این منطقه انجام می شود، به خبرنگار شانا، گفت: بواسطه این تلاشها در هشت ماه امسال پنج میلیارد و ٢١ میلیون و ١٢٣ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در استان تهران توزیع و مصرف شده است.

مرتضی عابدینی افزود: مصرف این فرآورده های نفتی نسبت به هشت ماه پارسال ٤٧٣ میلیون و ٣٧٥ هزار لیتر کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: در میان فرآورده های نفتی مصرفی،سهم بنزین در بازه زمانی یادشده، سه میلیارد و ٤٦٠ میلیون و ٦٨٤ هزار لیتر بوده است که نسبت به هشت ماه پارسال  (سه میلیارد و ٣٥٩ میلیون و ٥٢٩ هزار لیتر) از رشد مصرف سه درصدی آن حکایت دارد.

عابدینی مصرف نفت گاز استان تهران را در ٢٤٦ روز امسال با ٥٢٧ میلیون و ٦٧٣ هزار لیتر کاهش (نسبت به مدت مشابه پارسال) یک میلیارد و ٤٩٤ هزار و ٩٣٤ لیتر اعلام کرد.

به گفته عابدینی، نفت گاز مصرفی هشت ماه امسال  نسبت به مدت مشابه پارسال (دو میلیارد و ٢٢ میلیون و ٦٠٧ هزار لیتر) ٢٦ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تهران درباره مصرف نفت کوره این بازه زمانی نیز گفت: در هشت ماه امسال ٤٣ میلیون و ٣١ هزار لیتر نفت کوره و ١٢ میلیون و ٤٧٤ هزار لیتر نفت سفید مصرف شد.

وی اظهار کرد: مصرف این دو فرآورده نفتی (نفت کوره و نفت سفید) در مقایسه با هشت ماه پارسال به ترتیب، ٥٦ درصد (نفت کوره) و ١٢ درصد (نفت سفید) کاهش داشته اند.

عابدینی مصرف نفت کوره استان تهران را در هشت ماه پارسال، ٩٨ میلیون و ٢٢٧ هزار لیتر و مصرف نفت گاز را در همین بازه زمانی ١٤ میلیون و ١٣٢ هزار لیتر اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار