کد خبر: ۱۴۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 07 December 2015

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در دهه فجر امسال پایگاه امداد و نجات جاده‌ای طالقان راه‌اندازی می‌شود.

احسان نصیری امروزدر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات امدادی هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان البرز یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای ارتقای خدمات امدادی هلال احمر در استان البرز باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در این راستا پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان طالقان نیز در دست احداث است تأکید کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده این پایگاه در دهه فجر امسال راه‌اندازی خواهد شد.

نصیری بیان داشت: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مرکز فیزیوتراپی اشتهارد و درمانگاه تخصصی کرج نیز در دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه باید نیروهای داوطلب را در جمعیت هلال احمر با رشد بیشتری همراه کنیم افزود: در یک‌ سال گذشته موفق به جذب و افزایش داوطلبان از پنج هزار عضو داوطلب به 22 هزار عضو شدیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار کرد: این اعضا به صورت داوطلبانه و رایگان فعالیت می‌کنند و قرار است در اردیبهشت‌ماه سال آینده در انتخابات مجامع شوراهای اجرایی که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود نیز شرکت کنند.

نصیری با اشاره به اینکه در یک سال گذشته پیشرفت‌های خوبی در جمعیت هلال احمر ایجاد شده است بیان داشت: افزایش شعب هلال احمر از 3 شعبه به 6 شعبه افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان البرز دارای جمعیت هلال احمر هستند، همچنین ایجاد دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان اشتهارد و پایگاه تیم توانا ویژه خواهران که به صورت 12 ساعته به ارائه خدمات می‌پردازند از دیگر فعالیت‌های جمعیت استان است.

نصیری با اشاره به اینکه داروخانه هلال احمر کرج سال گذشته دچار حریق شده بود خاطرنشان کرد: با هزینه 10 میلیارد ریالی این داروخانه مجدد راه‌اندازی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به پایگاه اقماری هیو که دچار مشکل حقوقی شده بود اشاره کرد و گفت: با پرداخت 30 میلیارد ریال توسط هلال احمر و استانداری این پایگاه خریداری و جهت تاسیس آشیانه بالگرد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار