معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:160 میلیارد ریال اعتبار امسال به طرح های بزرگ درمانی این استان تخصیص یافت .
کد خبر: ۱۴۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 11 December 2015
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:160 میلیارد ریال اعتبار امسال به طرح های بزرگ درمانی این استان تخصیص یافت .
امام بخش قائدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای تکمیل بیمارستان 200 تختی یاسوج،کلینیک درمانی گچساران، زایشگاه شهرهای یاسوج و دهدشت، ساخت بخش های سوختگی در شهرهای یاسوج و دوگنبدان و اورژانس یاسوج و دهدشت هزینه خواهد شد.
وی میزان اعتبار تخصیص یافته برای طرح های درمانی این استان را کلینیک درمانی گچساران 37 ، اورژانس دهدشت34، اورژانس یاسوج 30 و تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج 25 ، زایشگاه یاسوج 11، زایشگاه دهدشت 9 و بخش های سوختگی گچساران و یاسوج هر کدام هشت میلیارد ریال ذکر کرد.
وی با بیان این که اعتبار امسال طرح های عمرانی بخش سلامت کهگیلویه و بویراحمد سه برابر شده است،افزود: رویکرد دولت به طرح های عمرانی بخش سلامت سازنده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد جذب 128 پرستار و تکنسین اتاق عمل، 60 پزشکی متخصص و برنامه ریزی برای آموزش و جذب 111 بهورز در مناطق روستایی از برنامه های دیگر بهبود خدمات بهداشت و درمان در این استان است.
وی اظهار کرد: ساخت یک بیمارستان 500 تختخوابی در مرکز استان و یک بیمارستان 300 تختخوابی در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در این استان ضروری است.
استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران با حدود 700 هزار نفر جمعیت دارای 350 مرکز درمانی و بیش از پنج هزار نفر پرسنل در بخش سلامت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار