کد خبر: ۱۴۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 11 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از دستگیری سارق حرفه ای با سابقه 17 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رحیم مهدی زاده روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در پی تماس فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیری سارق و کشف خودروی مسروقه را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با استفاده از شیوه های نوین علمی و بررسی و بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته آن حوالی ، فردی 44 ساله که دارای 17 فقره سابقه کیفری بود را شناسایی می کنند.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و با استفاده از منابع و مخبرین با خبر می شوند که فرد سارق خودروی مذکور را به شهرستان تالش منتقل کرده است.
فرمانده انتظامی آستارا اظهار کرد: ماموران پس از شناسایی محل اختفاء سارق در یک عملیات ضربتی بلافاصله وی را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند که در آنجا با شیوه های خاص پلیسی و با توجه به شواهد و مدارک موجود متهم لب به اعتراف گشوده و علاوه بر سرقت خودروی مذکور به یک فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان آستارا اعتراف می کند.
سرهنگ مهدی زاده با اشاره به اینکه خودروی سرقتی با همکاری همکاران پلیس آگاهی تالش در یکی از شهرهای این شهرستان کشف می شود ، تاکید کرد: شهروندان همواره از دزدگیرهای استاندارد و وسایل ایمنی نظیر قفل فرمان و قفل پدال برای جلوگیری از سرقت خودرو استفاده کنند و از پارک خودرو در مکان های تاریک و کم رفت و آمد خودداری کنند.
شهرستان آستارا در غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار