با رای کمیته انضباطی:
مهاجم گل‌زن و گل‌ساز تیم فوتبال صبای قم با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از همراهی تیمش در دیدار این تیم با ملوان بندر انزلی محروم شد.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 11 December 2015
به گزارش تابناک قم، در شرایطی که دیدارهای هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز یکشنبه بیست و دوم آذر ماه آغاز می‌شود، صبای قم که در این روز به مصاف ملوان بندر انزلی می‌رود از همراهی یکی از بهترین‌های خود محروم است.

شاگردان علی دایی بعد از اینکه دو هفته قبل در ششمین بازی خارج از خانه خود در میهمانی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد مقدس به برتری دو بر یک رسیدند بار دیگر به جایگاه چهارم جدول بازگشتند و هم اکنون شانس کسب قهرمانی نیم‌فصل لیگ را نیز دارند.

سرمربی با تجربه و مطرح صبای قم در دیدار هفته سیزدهم با سیاه‌جامگان مشهد مقدس برای نخستین‌بار از وجود بازیکنی که تازه به این تیم بازگشته یعنی فرید بهزادی‌کریمی استفاده کرد و از قضا این بازیکن نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی صبا در این دیدار داشت.

فرید بهزادی‌کریمی بازیکنی است که در آغاز دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم دسته اولی استیل‌آذین به صبای قم ملحق شد و با صبای قم قراردادی به مدت سه فصل امضاء کرد اما بعد از دو فصل حضور در صبا به دلیل اجبار برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی یکی از تیم‌های نظامی فوتبال کشورمان یعنی تراکتورسازی تبریز شد.

بهزادی‌کریمی بعد از سپری کردن دوران خدمت مقدس سربازی طبق قانون اجازه بازگشت به ترکیب صبای قم را داشت و بر همین اساس با گرفتن رضایت‌نامه و تسویه حساب خود با تیم تراکتورسازی تبریز رسما به جمع شاگردان علی دایی در صبای قم اضافه شد.

بهزادی‌کریمی در دیدار صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد روی هر دو گل صبای قم تاثیر مستقیم داشت و در واقع سازنده هر دو گل صبا بود و صبا به لطف پاس‌های دقیق وی به دو گل ارزشمند دست یافت و با کسب سه امتیاز از این بازی حساس خارج شد.

بعد از این بازی بود که مسئولین باشگاه سیاه‌جامگان مشهد که تیمشان در شرایط بسیار بدی در پائین جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و به شدت خطر سقوط به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را احساس می‌کنند به بازی کردن بهزادی‌کریمی در ترکیب صبای قم به شدت اعتراض کردند.

چند روز بعد از این ادعای مسئولین باشگاه سیاه‌جامگان، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد که بازی کردن کریمی در ترکیب صبای قم مورد تایید این سازمان است و هیچ‌ مانعی ندارد اما در فاصله چند روز تا آغاز بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر، به یک‌باره این بازیکن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم صبای قم محروم شد.

کمیته انضباطی فدراسیون با توجه به اعتراض تیم سیاه‌جامگان مشهد مبنی بر حضور غیرمجاز فرید بهزادی‌کریمی در ترکیب تیم صبای قم، این بازیکن را طبق ماده 32 آیین‌نامه با دستور موقت از همراهی تیم صبا در تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی معلق و محروم کرد و بدین‌ترتیب بهزادی‌کریمی غایب سرشناس صبا مقابل ملوان خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار