فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) گفت: هر ساله کارکنان تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) با تمام توان خود به زائران امام رضا (ع) انجام وظیفه می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 11 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سردار محسن قاجاریان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: هر ساله کارکنان تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) در سه موکب ایستگاه کارخانه چرم، کوهستان و ابرش برای خدمات‌رسانی به زائران امام رضا(ع) مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال هم مانند سال‌های قبل با نصب دو حمام سیار، چند دستگاه سرویس بهداشتی سیار، اعزام چندین دستگاه تانکر آب، اعزام گروه‌های پزشکی و استقرار دو دستگاه آمبولانس و کمک به توزیع غذا بین زائران مشغول به خدمت هستند.

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت‌های مردمی، دولتی و نهادهای شهرستان نیشابور برای خدمات‌دهی بهتر به زائران پیاده امام رضا(ع) در نیشابور به خدمت گرفته شده است.

قاجاریان افزود: با توجه به ریزش برف و اعلان ستاد بحران شهرستان نزدیک به 20 دستگاه اتوبوس و کامیون برای انتقال زائران محاصره شده در برف به محل ایستگاه کارخانه چرم اعزام شدند که نزدیک به یک هزار و 500 نفر از زائران را به مکان‌های امن انتقال دادند.

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) در پایان اظهار کرد: این یگان منتسب به نام امام رضا(ع) است که خدمت‌رسانی به زائران آن امام همام را از وظایف خود می‌داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار