با وجود آنکه استقلال باید در تبریز دو دیدار سخت و البته سرنوشت‌ساز با تیم فوتبال تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی داشته باشد اما آمار نشان می‌دهد که تیم مظلومی بیرون از خانه خطرناک‌تر است.
کد خبر: ۱۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 12 December 2015

چند روزی است می‌توان اهمیت دیدار استقلال و تراکتورسازی را درک کرد چرا که استقلال به خودی خود برای قهرمان نیم فصل شدن و البته برای قهرمانی در جام حذفی نیاز داشت تراکتورسازی را در تبریز ببرد.

کاری که بسیار سخت به نظر می‌رسید اما واقعیت این است که بازی بیرون از خانه برای استقلال  امتیازآورتر و با بردهای بیشتری توام شده است. آمار می‌گوید اینچنین است، استقلال با ۵ برد و یک مساوی بهترین آمار بیرون از خانه را دارد و ۲ برد، یک باخت و ۴ تساوی این باشگاه در ورزشگاه آزادی رقم خورده است.

در واقع تیم پرویز مظلومی در بیرون از خانه بسیار بهتر از داخل خانه نتیجه گرفته است و به این ترتیب نمی‌توان تاکید کرد که دو بازی مهم استقلال مقابل تراکتورِ امیر قلعه‌نویی در استادیوم یادگار امام به سود تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی است.

البته بازی در ورزشگاه تبریز همیشه سخت است اما حتی سالی که پرویز مظلومی در استقلال با امیرقلعه‌نویی در تراکتورسازی رو در رو شده بود هم به این شکل رقم خورد که استقلال در تبریز بازی را برد و در تهران به تراکتورسازی باخت.

بازی در تبریز یک نکته مهم برای تیم پرویز مظلومی دارد و آن این است که فشار شدیدی روی شانه‌های او و تیمش نیست و بیشتر فشار روی شانه‌های تراکتورسازی است و هر چه از زمان بازی بیشتر بگذرد و تراکتور گلی به دروازه استقلال نزند این فشار بیشتر هم خواهد شد. البته این موارد تنها آمار است و با واقعیت می‌تواند متفاوت باشد.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵ روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار