این تحقیقات در حال انجام است و باید نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با اطلاع کامل، عوامل اصلی را رصد کرده و از درگیر شدن با گزارش‌های انحرافی بپرهیزند.
کد خبر: ۱۴۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 12 December 2015
به گزارش تابناک آذربایجان غربی –تابناک البرز: بر اساس گزارش خبرگزاری‌ها سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین منتخب نیا و حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری که قرار بود روزهای پنجشنبه و جمعه (19 و 20 آذر) در حسینیه الزهرا کرج برگزار شود با تجمع برخی از گروه‌های افراطی و معترض لغو شد.
تابناک البرز نخستین رسانه‌ای بود که اطلا‌ع‌رسانی لازم در خصوص این تحرکات را انجام داده و به مسئولان هشدار داده بود که عده‌‌ای به دنبال سوء استفاده از احساسات مردمی و جلوگیری از سخنرانی مخالفان سیاسی خود هستند.
رسانه‌ها گزارش دادند که افراد افراطی معترض از ظهر روز پنجشنبه با زمینه‌سازی در شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام با شعارهایی چون «فتنه‌گران در کرج چه می‌خواهند؟»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «نفوذ فتنه در هیات‌های مذهبی» و... مردم را به تجمع در مقابل حسینیه الزهرا کرج دعوت می‌کردند.
شاهدان عینی از تجمع حدود 100 نفری این افراد در مقابل محل برگزاری سخنرانی‌ها خبر داده‌اند که با خود پلاکاردهایی با شعار «فتنه‌گر سیاسی نابود باید گردد» که رفته رفته با بالا گرفتن اعتراضات مسئولان برگزار کننده ترجیح به لغو مراسم می‌گیرند.
بر اساس آخرین گزارش‌ها، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان در حال ردگیری افرادی هستند که عامل اصلی تحرکات اخیر بوده و با رفتاری غیر قانونی موجب برهم خوردن نظم و امنیت شدند.
این تحقیقات در حال انجام است و باید نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با اطلاع کامل، عوامل اصلی را رصد کرده و از درگیر شدن با گزارش‌های انحرافی بپرهیزند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که پرونده‌ای نیز به همین منظور در دستگاه قضایی تشکیل شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار