تابناک بررسی می کند ؛
تابناک گیلان: طی هفته های گذشته گزارش هایی از ورود برخی از بستگان و نزدیکان شورای شهر لنگرود که به ریز جزئیات آن هم اشاره شد ، می گذرد که انتشار خبری از رئیس شورای شهر رشت داغ دل گیلانی ها را تازه تر کرد.
کد خبر: ۱۴۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 14 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


تابناک گیلان:
طی هفته های گذشته گزارش هایی از ورود برخی از بستگان و نزدیکان شورای شهر لنگرود که به ریز جزئیات آن هم اشاره شد ، می گذرد که انتشار خبری از رئیس شورای شهر رشت داغ دل گیلانی ها را تازه تر کرد.

به گزارش تابناک گیلان، شب گذشته و در حاشیه جلسه شورای شهر رشت ، محمدعلی رفیعی نوده از جذب بی حساب و کتاب برخی از افراد در مجموعه شهرداری این شهر خبر داد.




شهردار باید به شورا در خصوص جذب نیروهای جدید پاسخ بدهد

رئیس شورای رشت در سخنانی به جذب تعدادی افراد در شهرداری از سوی شهردار اشاره و اظهار کرد: جذب این افراد جدید در شهرداری باید به شورا گزارش می شد.

محمدعلی رفیعی نوده تصریح کرد: در جلسه آتی که شهردار در شورا حضور یابد به چگونگی جذب این افراد جدید در شهرداری باید پاسخ دهد.

و در پایان این جلسه نیز مقرر شد که در جلسه آتی شورای رشت در هفته آینده، شهردار برای ارائه توضیحات به سوالات اعضای شورا حضور یابد.

اما نکته قابل تامل و تفاوتی که در دو مجموعه شهرداری لنگرود و رشت به وجود آمده،این است که در شهرداری رشت،شورای شهر مخالف جذب نیروهای جدید در شهرداری بوده اما در لنگرود ، شورانشینان بدون کسب اجازه و اخذ مجوز از شهردار کنونی ، دست به این اقدام غیرقانونی    زده اند!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار