مدیر فرودگاه همدان گفت: این فرودگاه آماده برقراری پروازهای همدان - ترکیه و بالعکس است.
کد خبر: ۱۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ 16 March 2015

مدیر فرودگاه همدان گفت: این فرودگاه آماده برقراری پروازهای همدان - ترکیه و بالعکس است.

به گزارش ایرنا؛علی کیخایی افزود: دنبال برقراری پروازهای فوق العاده در ایام نوروز هستیم که احتمال نهایی شدن پرواز ترکیه - همدان در هفته جاری وجود دارد.

وی اضافه کرد: فرودگاه همدان در ایام نوروز 94 در شبانه روز عملیاتی بوده و هر لحظه از سوی سازمان هواپیمایی کشوری پرواز ترکیه - همدان نهایی شود آمادگی پذیرش را داریم.

مدیر فرودگاه همدان اظهار کرد: با کمک شرکت فرودگاه های کشور و فراهم شدن زیر ساخت های لازم، درجه کیفی فرودگاه همدان از چهار به درجه دو بین المللی ارتقا یافت و این امر موجب شد که در راستای افزایش خطوط پروازهای برون مرزی تلاش شود.

وی بیان کرد: به این منظور رایزنی ها با سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه های کشوری، شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی برای برقراری بخشی از پروازهای برون مرزی در ایام عید نوروز از فرودگاه همدان انجام شد.

وی اضافه کرد: با هدایت استاندار مجوز پرواز همدان - امارت متحده عربی با هماهگی با شرکت فلای دوبی دریافت شد و امسال این پرواز انجام می شود.

هم اینک پروازهای حج عمره و تمتع از فرودگاه همدان صورت می گیرد و همچنین پروازهای مشهد و کیش هفته ای چهار پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه انجام می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار