در پایان دومین روز ثبت‌نام
تابناک: فرماندار اصفهان از ثبت‌نام قطعی 7 نامزد برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 19 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در دومین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، 7 نفر برای حوزه انتخابیه استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

فضل‌الله کفیل فرماندار اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، ضمن اشاره به اینکه ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دور مجلس خبرگان رهبری از دیروز 26 آذرماه آغاز شده است، اظهار داشت: در پایان مهلت اداری دیروز یک نفر در وزارت کشور و سه نفر در فرمانداری اصفهان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: تا پایان مهلت ثبت‌نام امروز جمعه نیز دو نفر در وزارت کشور و یک نفر در فرمانداری اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند که در مجموع هفت نفر ثبت‌نام قطعی داشته‌ایم.

فرماندار اصفهان در ادامه با اشاره به نقص در مدارک برخی از نامزدها، تأکید کرد: مدارک یک نفر از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان ناقص هست که در صورت تکمیل مدارک وی، تعداد نامزدها به هشت نفر خواهد رسید.

کفیل خاطر نشان کرد: همه نامزدها مرد بوده و تاکنون چهره شاخصی در حوزه انتخابیه استان اصفهان ثبت‌نام نکرده است.

به گزارش فارس، ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دور مجلس خبرگان رهبری از دیروز شروع‌ شده است و ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی از فردا آغاز خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار