فرماندار پاوه گفت: در اولین روز از ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 9 نفر در حوزه پاوه و اورامانات ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۴۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 19 December 2015
فرماندار پاوه گفت: در اولین روز از ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 9 نفر در حوزه پاوه و اورامانات ثبت نام کردند.

پرویز ایده پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ثبت نام نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات فراهم شده افزود: فرمانداری پاوه به عنوان مرکز حوزه انتخابیه مسئولیت ثبت نام را عهده دار است.

رئیس ستاد انتخابات پاوه و اورامانات گفت: از ساعت اولیه امروز با دستور وزارت کشور مبنی بر آغاز ثبت نام از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ فرمانداری پاوه به عنوان مرکز حوزه انتخابیه اورامانات کار ثبت نام را آغاز کرد.

فرماندار پاوه در خصوص ترکیب هیأتهای اجرایی گفت: طبق قانون مقرر بود که برای هر یک از انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هیات اجرایی جداگانه تشکیل شود که با اصلاح این قانون و ابلاغ آن فقط یک هیات اجرایی برای برگزاری هر دو انتخابات کافی است.

حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شامل شهرستانهای پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی است که مرکز این حوزه انتخابیه شهرستان پاوه می باشد.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار