شهردار شیراز بر تشدید اقدامات در کنترل حریم این شهر تأکید کرد.
کد خبر: ۱۴۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 22 December 2015
تابناک فارس به نقل از ایلنا: علیرضا پاک‌فطرت در بازدید از حریم شهر در منطقه 7، با ابراز تأسف از شرایط نامناسب در برخی نقاط خارج از محدوده شهر، اظهار کرد: در حریم رودخانه ساخت‌وسازهای غیرقانونی انجام شده که موضوع باعث نگرانی است.

وی بر سامان یافتن جمع‌آوری و حمل زباله از این مناطق و نظارت بیشتر دهیاران تأکید کرد و افزود: برخی افراد زباله‌ها را از روستا خارج کرده‌ و در حاشیه تخلیه کرده‌اند؛ یعنی زباله‌ها تنها از محل سکونتشان دور شده؛ اما محیط زیست در حال تهدید است.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه نیاز است دلسوزان محیط زیست سری به حاشیه شهر شیراز بزنند، اظهار کرد: محیط زیست باید بررسی کند که به عنوان مثال دریاچه مهارلو و اراضی اطراف آن و محیط زیست را چه چیز تهدید می‌کند؛ هرچند مردم خودشان هم باید به فکر باشند.

پاک فطرت افزود: شهرداری شیراز با تشکیل یگان حفاظت با ساخت‌و ساز خلاف ضابطه برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم به امید اینکه این خلاف‌سازی‌های حتی خارج از طرح هادی روستا روزی وارد شهر شود اقدام به این ساخت‌و سازها می‌کنند، تصریح کرد: سودجویان حاشیه شهر شیراز را مورد تاخت و تاز قرار داده‌اند که عواقب سختی در انتظارشان خواهد بود.
وی در این بازدید از افتتاح المان ورودی شرقی این شهر از سمت پلیس راه فسا و جهرم در آینده نزدیک خبرداد و اظهار کرد: زیباسازی ورودی شهر شیراز همراه با فضای سبز و نورپردازی در دستور کار شهرداری منطقه 7 شیراز قرار دارد.

پاک فطرت با اشاره به عرضه چارپایان بدون رعایت موازین بهداشتی در حاشیه بزرگراه خلیج فارس و تاکید بر تملک املاک مورد مسیر در این بزرگراه، خاطرنشان کرد: باید همکاری مردم در این زمینه به نحوی باشد که حتی در صورت نبود مأموران شهرداری هیچگونه ذبح و فروش گوسفند و شتر در این نقاط انجام نشود که البته به شهردار منطقه برای برچیدن کامل این نازیبایی ها توصیه و راهکارهایی ارائه شد.

وی همچنین با بیان اینکه شکوفایی مناطق کمتر برخوردار اولویت شهرداری است، گفت: در سال گذشته 85میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه‌ها و برنامه‌ها در منطقه 7 شده است در صورتی که این منطقه 20میلیارد تومان درآمد داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار