تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در چارچوب رقابت‌های لیگ یک امیدهای کشور موفق شد با یک گل تیم صدرنشین گروه خود یعنی شهرداری مهاباد را شکست دهد.
کد خبر: ۱۵۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 23 December 2015
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در چارچوب رقابت‌های لیگ یک امیدهای کشور موفق شد با یک گل تیم صدرنشین گروه خود یعنی شهرداری مهاباد را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، محمد بهرامیان سرمربی تیم فوتبال امید بعثت کرمانشاه پس از این برد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از اول بازی هم بدنبال برد بودیم، که شرایط جدول به شکلی بود که باید از این بازی با برد خارج می‌شدیم.

وی افزود: شناخت خوبی از تیم حریف داشتیم و روی نقاط ضعف آنها کار کرده بودیم و توانستیم به نتیجه دلخواه نیز برسیم و واقعا در این زمینه هرچه از بازیکنان خواستیم به خوبی در زمین انجام دادند.

سرمربی تیم امید بعثت کرمانشاه با فشرده خواندن مسابقات لیگ یک امیدهای کشور ادامه داد: مسابقات لیگ یک امیدهای کشور بسیار فشرده است.

بهرامیان در خصوص بازی پیش رو مقابل گسترش فولاد تبریز نیز اظهارکرد : تیم گسترش فولاد تبریز تیمی است که بازیکنان آن فیزیکی هستند، اما با ریکاوری خوبی که انجام می دهیم با تمام وجود به مصاف این تیم خواهیم رفت.

گفتنی است: بعثت کرمانشاه در چارچوب رقابت های لیگ یک امیدهای کشور روز یکشنبه هفته آینده، ششم دی ماه راس ساعت14در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار