کد خبر: ۱۵۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 23 December 2015
استاندار البرز بر تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از پروژه همت تأکید کرد و گفت: بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه گامی مهم در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات ترافیکی در محور تهران کرج است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان البرز با تأکید بر اینکه توسعه خدمات رسانی به مردم از مهمترین اقداماتی است که باید مسئولان در دستگاه‌های مختلف به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند اظهار داشت: تکمیل پروژه همت از مهمترین طرح‌های عمرانی است که باید هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بزرگراه شهید همت به شهدای البرز می‌رسد، ‌افزود: ادامه این پروژه با احداث کنارگذر شمالی است که با نام شهدای البرز نامگذاری خواهد شد.

استاندار البرز ادامه داد: برای اینکه هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری از این پروژه برسیم باید موانع موجود بر سر راه اجرایی شدن این پروژه را مرتفع کنیم و با تلاش بیشتر پروژه همت را به اتمام برسانیم.

طهایی هم اکنون روند ادامه این پروژه به کندی صورت می‌گیرد و لازم است تا مسئولان برای راه‌اندازی این پروژه مهم در استان البرز تصمیمات و اقدامات جدی‌تری را انجام دهند.

وی با اعلام اینکه تزریق بودجه از سوی دولت برای ادامه روند این پروژه به درستی صورت گرفته است و لازم است تا پیمانکار این طرح به تعهدات خود عمل کند.

استاندار البرز اظهار کرد: ادامه پروژه شهید همت با احداث کنار گذر شمالی در سه لاین پیش‌بینی شده است که توسط شهرداری به سمت ورودی استان هدایت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این طرح جنبه ملی دارد و نباید به آن به عنوان یک پروژه استانی نگاه کرد افزود: روزانه هزاران تردد در این محور انجام می‌شود لذا لازم است تا اهمیت پروژه همت برای همگان روشن شود تا در احداث هر چه سریع‌تر این پروژه اقدامات اساسی انجام شود.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریعتر پروژه‌های عمرانی در سطح استان و شهرستان‌های مختلف البرز تأکید کرد و خاطرنشان کرد: شورای فنی باید طرح‌های عمرانی را در این استان مورد ارزیابی قرار دهد و پروژه‌هایی که در آنها کم کاری شده و روند کندی دارند را شناسایی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار