کد خبر: ۱۵۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 23 December 2015

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص)، گفت: گفتمان‌های دینی با محوریت "وحدت مسلمانان" در مدارس و برخی دانشگاه‌های استان البرز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در آستانه سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) هستیم، اظهار داشت: روز سوم دی ماه هفته وحدت آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه 12 ربیع‌الاول به روایت اهل سنت ولادت حضرت رسول(ص) است، افزود: در هفته وحدت برنامه‌های خاصی در دستور کار اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز قرار دارد که در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

مدیرکل تبیلغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه در این هفته گفتمان‌های دینی با موضوع وحدت مسلمانان در مدارس و برخی دانشگاه‌های استان البرز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به موضوعیت هفته وحدت، 65 روحانی مستقر در مساجد حوزه تبلیغی خود، ضرورت وحدت بین مسلمانان را تبیین می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مراسم جشن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) در سطح استان البرز برگزار می‌شود، تصریح کرد: در ارتباط با سبک زندگی اسلامی با بهره‌گیری از روش‌های اهل بیت(ع) اطلاعات لازم به مردم ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، یادآور شد: بیان شاخصه‌های افراد اصلح در انتخابات و تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات ازجمله اقدامات در دستور کار ما قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار