اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه از حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در فرمانداری پاوه بازدید کرد.
کد خبر: ۱۵۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 24 December 2015
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه از حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در فرمانداری پاوه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رازانی از نزدیک در جریان ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه با قدردانی از زحمات دست اندرکاران ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات پاوه، بر فراهم کردن بسترهای لازم به منظور تسریع در ثبت نام نامزدها تأکید کرد.

فرماندار پاوه و رئیس مرکز حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات نیز گزارشی از نحوه ثبت نام از نامزدها و اقدامات انجام گرفته در این زمینه را به اطلاع استاندار کرمانشاه رساند.

پرویز ایده پور با بیان اینکه کار ثبت نام از داوطلبان در کمترین زمان ممکن انجام می شود افزود: تا پایان ششمین روز از ثبت نام 28 نفر در این حوزه ثبت نام کرده اند که ثبت نام 26 نفر مورد تأیید قرار گرفته است.

فرماندار پاوه با بیان اینکه امروز و در ششمین روز از ثبت نام هشت نفر با مراجعه به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری این شهرستان ثبت نام کردند افزود: اولین نامزد زن نیز امروز برای حضور در انتخابات دهم در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات ثبت نام کرد.

حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات به مرکزیت شهرستان پاوه شامل شهرستانهای روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی است که دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار