کد خبر: ۱۵۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 26 December 2015

به گزارش تابناک یزد،کارشناس پیش‌بیني هواشناسی استان يزد با اشاره به تداوم فعاليت سامانه‌ي بارشي استان به ويژه در مناطق جنوبي استان تا امشب، خاطرنشان كرد: بيشترين بارش باران استان در 48 ساعت گذشته از باجگان بافق و برف از سخويد گزارش شده است.


"محمدرضا شیرغلامی" با اشاره به سامانه بارشي حاكم بر استان كه از عصر چهارشنبه‌ي گذشته بارندگي‌هايي را به همراه داشته است، اظهار كرد: براساس گزارش‌هاي دريافتي بيشترين بارش‌هاي اين سامانه در استان از باجگان در شهرستان بافق با 48 ميلي‌متر،‌ هوميجان در شهرستان بهاباد با 39 ميلي‌متر و بختياري در شهرستان خاتم با 36 ميلي‌متر گزارش شده است.

 وي بيشترين بارش برف در استان را نيز مربوط به سخويد به ميزان 13 سانتي‌متر و بيداخويد با 12 سانتي‌متر اعلام كرد.

شيرغلامي با بيان اين كه ميزان بارندگي در مركز استان تنها 2.3 ميلي‌متر بوده است، گفت: در 48 ساعت گذشته سردترين نقاط استان طزرجان و نير در شهرستان تفت با شش درجه زير صفر و گرمترين منطقه هرات در شهرستان بافق با 10 درجه سانتيگراد بوده است.

وي ادامه بارندگي‌هاي پراكنده تا امشب را دور از ذهن ندانست و گفت: پديده ي قابل توجه‌ي استان براي امروز و صبح فردا، مه آلودگي هوا در بسياري از مناطق استان است.

به گفته‌ي اين كارشناس هواشناسي، با خروج تدريجي اين سامانه بارشي از استان از فردا يكشنبه ششم دي‌ماه، در روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه عمدتاً پديده‌‌ي جوي خاصي در استان مشاهده نخواهد شد و آسمان عمدتاً صاف و آفتابي است.

شيرغلامي در پايان نيز با اشاره به ورود سامانه جديد جوي به استان از روز چهارشنبه نهم دي‌ماه، احتمال بارش‌هاي پراكنده‌اي را براي استان را روزهاي پاياني هفته جاري پيش‌بيني كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار