کد خبر: ۱۵۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 26 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین، فرج‌اله فصیحی رامندی که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، در این انتخابات ثبت‌نام نکرد تا اصولگرایان در بویین‌زهرا به وحدت دست‌یابند .

وی در پیامی علت این عدم ثبت‌نام خود را اینگونه بیان کرد:

اینجانب برای آنکه عامل تشتت و انشقاق بین اصولگرایان نشوم و آنچه در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ مطرح است و برای برخی از آقایان اصولگرا مطرح می‌کنند متوجه بنده نشود،  از ثبت‌نام در انتخابات مجلس دهم و اعلام نامزدی خودداری کردم.

معتقدم در اسلام و در نظام اسلامی کار کردن بر اساس پُست و مسئولیت نیست، بلکه ارزش کار به انگیزه و نیتی است که انسان دارد و اگر انگیزه انسان درست باشد، هر کجا کار کند در پیشگاه خدا اجر دارد و لذا در مسئولیت فعلی خدمت خواهم کرد.

برخی به بنده پیشنهاد دادند که شما در انتخابات ثبت‌نام کنید و بعد از آن شروع به مذاکره و گفتگو کرده و امتیاز بگیرید و در نهایت انصراف بدهید، اما بنده اعتقادی به این مسائل ندارم و معامله نمی‌کنم چون معامله‌گر نیستم، بلکه تکلیف را تشخیص می‌دهم و بر اساس آن عمل می‌کنم. بنده حاضر نیستم به خاطر انگیزه‌های سیاسی هر کاری را انجام بدهم .

معتقدم اگر کسی می‌خواهد در مسیر صحیح قرار بگیرد، باید توصیه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص مسائل سیاسی و مسائل اجتماعی را رعایت کند و عدم رعایت این مسائل بالاترین ضعف خواهد بود.

از ابراز محبت مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان بویین‌زهرا و دلسوزان جریان اصولگرایی در استان صمیمانه قدردانی می‌کنم و امیدوارم همه بتوانیم به ارزش‌ها، اخلاق، اصول و شاخص‌های اصولگرایی پایبند باشیم و به آن عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
آرزوی صحت و سلامتی برای جانباز و آزاده سرافراز حاج فرج اله فصیحی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار