سید مرتضی حسینی در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور هدف از ثبت نام خود را بیان دغدغه های حوزه تولید در کشور و پیگیری آنها تا خروج از رکود و ایجاد شرایط مساعد برای کسب و کار و کارآفرینی در کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۱۵۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 26 December 2015
وی درپاسخ به این سوال که آیا به نمایندگی از قشر جوان وارد عرصه شده اید یا خیر گفت:امروز پیر و جوان ما با مشکلات بسیاری مواجه اند معیشت مردم با چالش مواجه شده و ایجاد رفاه نسبی برای مردم می بایست مهمترین دغدغه نمایندگان مجلس باشد.

حسینی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد به عنوان یک سم مهلک در سیستم می بایست علاج شود خاطر نشان کرد:امیدوارم مجلس دهم به فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری پیرامون مبارزه با مفاسد اقتصادی عمل نماید.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم دولت زمان بیشتری را برای بررسی برنامه ششم توسعه اختصاص دهد و در ارایه با تعجیل و ناقص آن به مجلس اجتناب کند تصریح کرد:مجلس دهم می بایست به سمت برنامه های شفاف و روشن برای حل مشکلات محیط زیستی و همين طور بحران واقعی آب در کشور حرکت کند و توسعه پایدار و توازن منطقه ای ملکه ذهن نمایندگان براي تدوين قوانين و امور نظارتي باشد.
وی گفت :قوانین عسلی روشن دردی را که از مردم برطرف نمی کنند زمینه فساد هم ایجاد می کنند و در این زمینه می بایست قوانین کاملا شفاف،همه جانبه نگر و صریح و روشن تدوین شوند.
دبیر فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات کاندیدا شده گفت:دوستانی از گروه های اجتماعی و سیاسی از بنده هم برای ثبت نام در انتخابات دعوت کردند و طبیعتا پس از اعلام صلاحیت افراد از طرف شورای محترم نگهبان با نگاه وحدت و همدلی و به دور از نگاه منفعت طلبی شخصی و جناحی تصمیم خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
فردا همین آدم نماینده میشه ! هیشکی هم تعجب نمی کنه! چون فسادی نیست در کشور...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار