سرهنگ "رضا زارعي" گفت: به دنبال شکايت فردي مبني بر اينکه شخصي اقدام به فروش مال غير کرده ويک باب کارگاه راهمزمانبه سه نفر ديگر فروخته و اقدام به کلاهبرداري کرده است، تحقيقات از اين موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
کد خبر: ۱۵۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 26 December 2015

دستگيري کلاهبردار 20ميلياردی

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري کلاهبردار 20 ميليارد ريالي در همدان، خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعي" گفت: به دنبال شکايت فردي مبني بر اينکه شخصي اقدام به فروش مال غير کرده ويک باب کارگاه راهمزمانبه سه نفر ديگر فروخته و اقدام به کلاهبرداري کرده است، تحقيقات از اين موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: بعد از مشخص شدن کلاهبرداري و فروش ملک به سه نفر و کلاهبرداريدو ميليارد توماني اين فرد، کارآگاهان با بررسي، پيگيري و شگردهاي خاص پليسي، موفق به دستگيري متهم شدند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهيانتظامي استان همداناز تمامي شهروندان خواست تا در انجام معاملات دقت کافي داشته باشند وپيش از هر خريدي استعلام هاو تحقيقات لازم را انجام دهند و از مسير قانوني براي انجام معاملات استفاده کنند.


كشف پتو ي قاچاق توسط پليس ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از كشف 269 تخته پتو ي قاچاق از يك دستگاه خودروي نيسان توسط پليس ملاير خبر داد.

سرهنگ شعبان ترك نيا با اعلام اين خبر گفت: در راستاي جلوگيري از ورود كالاهاي خارجي و فاقد مجوز قانوني كه ضربه ي مهلكي به اقتصاد داخلي وارد مينمايد ، ماموران مبارزه با قاچاق كالا در شهرستان با تشديد اقدامات کنترلي محسوس و نا محسوس در محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان به يکدستگاه خودرونيسان به رانندگي يك نفر مشكوك كه بلافاصله آن را متوقف مينمايند.

اين مقام مسئول در ادامه ي سخنان خود افزود: طي بازرسي از خودروي موصوف ، تعداد 269 تخته پتو به ارزش108 ميليون ريال ساخت کشور چين فاقد هرگونه مجوز کشف وضبط گرديد كه در اين رابطه پرونده ي قضائي تشکيل مراتب تحت پيگرد قانوني قرار دارد.


ستگيري سارقان احشام 

فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارقان احشام با 65 فقره سرقت و کشف 686 رأس گوسفند به ارزش بيش از چهار ميليارد و 135 ميليون ريال خبر داد.

سردار"حاجي محمد مهديان نسب"گفت: پس از محرز شدن و شناسايي دو سارق که از سابقه دارهاي قديمي در سرقت احشام بودند سريعا با اقدامات اطلاعاتي و مراقبت هاي ويژه، محل زندگي هر دو سارق شناسايي و در يک عممليات ضربتي دستگير شدند.

وي افزود: بعد از دستگيري اين سارقان و تحقيق کامل از آن ها، سارقان لب به اعتراف گشودند و به 65 فقره سرقت احشامبا 686 رأس گوسفند و دو فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کردند.

مهديان نسب افزود: سارقان درسطح شهرستان هاي همدان، اسدآباد، نهاوند وتويسرکان، دست به سرقت زده و با شگرد استفاده از خودروهاي سواري تيزرو و به صورت شبانه مکان مورد نظر را از قبل مشخص کرده و در تاريکي شب با سوراخ کردن ديوار، احشام را سرقت و به خارج از استان همدان انتقال مي دادندو به خريداران مسروقهبه قيمت نازلي مي فروختند.

فرمانده انتظامي استان همدانخاطر نشان کرد: عدم توجه به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از احشام و اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عواملي است كه زمينه‌ ساز بروز سرقت از دامداري هامحسوب مي شودكه لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت هاتوجه به توصيه‌هاي پليس را مدنظر قرار دهند.


ديدار چهره به چهره فرمانده انتظامي استان همدان با شهروندان در سامانه 197 

فرمانده انتظامي استان همدان به همراه جمعي از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني به صورت حضوري و تلفني با مردم گفت و گو و به مشكلات آنان رسيدگي مي‌كند.

در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس روز دوشنبه هفتم دي ماه، فرمانده انتظامي استان همدان به همراه رؤساي بازرسي، پليسراه و راهور، فرمانده

انتظامي شهرستان همدان، معاونت وظيفه عمومي، معاونت بهداد و مديريت گزينش و استخدام استان در دفتر نظارت همگاني 197 حضور به هم مي‌رسانند.

گفتني است، اين جلسه از ساعت 10 صبح در محل دفتر نظارت همگاني واقع در خيابان شريعتي - چهار راه كبابيان- پلاك 56 برگزار مي شود و تا ساعت 12 ظهر همان روز ادامه دارد.

يادآوري مي شود، شهروندان مي‌توانند با مراجعه حضوري به آدرس فوق و تماس تلفني با شماره تلفن 197 مشكلات خود را با مسئولان مربوطه در ميان گذاشته و پاسخ لازم را دريافت كنند.


سارقان حرفه اي اسنادمالی دردام پلیس بهار

فرمانده انتظامي شهرستان بهار از دستگيري سارقان حرفه اي و کشف بيش از يک ميليارد ريال چک هاي مسروقه توسط پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر عنوان داشت: در پي شکايت فردي مبني بر مورد سرقت واقع شدن کارگاه توليدي وي در ساعات تعطيلي شب، پيگيري و اقدام در اين خصوص در دستور کار پليس اگاهي شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ باقري در ادامه و در اين خصوص افزود: سارق که کارگر اخراجي همان کارگاه بوده در پي اختلاف با صاحبان کارگاه و اخراج از کار علي رغم گرفتن کليه حق و حقوق خود از صاحب کار در صدد اين نقشه شوم برآمده و با متقاعد کردن احدي از همدستان خودش نسبت به سرقت از اين کارگاه که فاقد نگهبان بوده اقدام کرده ، که با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان بهار در مدت زمان اندکي پس از وقوع سرقت دستگير شده و در بازجوئي هاي تخصصي به بزه ارتکابي خود اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در بررسي محل سرقت مشخص شد که صاحب کارگاه با کمترين توجه به ضريب امنيتي کارگاهش اقدام به نگهداري وجوهات نقد و چک هاي حامل در محل مي کرده است و اين کارگر اخراجي با اطلاع از اين موضوع در فرصتي مناسب به سرقت 90 ميليون ريال وجه نقد و چک هاي حامل به ارزش بيش از يک ميليارد ريال اقدام کرده است.

وي تصريح کرد: لزوم رعايت ضريب هاي امنيتي و بکارگيري دوربين هاي مداربسته، اختفاي دستگاه اصلي اين سيستم در محل مناسب و غير قابل دسترس سارقان، اطمينان از سالم بودن و ضبط تصاوير توسط دوربين هاي نصب شده، عدم نگهداري وجوه نقد در حجم و ارزش بالا، عدم نگهداري اوراق با ارزش در محوطه کارگاهي و همچنين استفاده کردن از گاوصندوق هاي مطمئن در اماکن تجاري نکات ضروري در امر پيشگيري از سرقت مي باشد که بايست توسط صاحبان صنايع و حرف رعايت شود.

سرهنگ جمشيد باقري در خاتمه با تشکر و تقدير از همکاري مردم شريف شهرستان بهار در خصوص مشارکت با پليس در برقراري نظم و امنيت و حفظ سلامت جامعه ابراز داشت: سامانه فوريت هاي پليسي 110 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار، اطلاعات و گزارش در خصوص هرگونه موارد مشکوک از سوي شهروندان و مردم شريف و خداجوي شهرستان بهار مي باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار