استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از بهره برداری کتابخانه مرکزی ایلام در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این کتابخانه با گستره شش هزار و 700 متر مربع در مرکز این استان احداث شده است.
کد خبر: ۱۵۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 29 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام از بهره برداری کتابخانه مرکزی ایلام در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این کتابخانه با گستره شش هزار و 700 متر مربع در مرکز این استان احداث شده است.
محمدرضا مروارید شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مرکز فرهنگی جزء هفت کتابخانه برتر کشور است که با افتتاح آن توسعه فرهنگ کتابخوانی و دسترسی مردم به کتاب های متنوع بیشتر خواهد شد.
وی همچنین از احداث فرهنگسرا در منطقه تفریحی و گردشگری چغاسبز ایلام خبر داد و افزود: توسعه فضاهای فرهنگی در مناطق مختلف این استان در دستور کار دولت یازدهم قرار دارد.
مروارید با تقدیر از برپا کنندگان نمایشگاه بزرگ کتاب در ایلام تاکید کرد: حضور 300 ناشر با ارایه کتاب با موضوع های مختلف در این نمایشگاه گام ارزشمندی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی است.
استاندار ایلام با اهدای 200 میلیون ریال به مسئولان فرهنگی استان بمنظور تهیه بن و توزیع میان علاقه مندان حوزه کتاب گفت: با وجود گسترش شبکه های مجازی، کتاب همچنان جایگاه خود را بین مردم حفظ کرده و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد.
نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام سوم تا 9 دی در محل سوله اداره غله ایلام دایر است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار