رئیس سابق بنیاد شهید گیلان در گفت و گو با تابناک ؛
حضور مردم همیشه در صحنه و شهید پرور گیلان یک روز قبل تر از تجمع کشوری مردم در 9 دی ماه نشان داد که مردمان دیار میرزا کوچک خان همچنان حافظ و پاسدار آرمان های انقلاب اند و هرگز صحنه حفظ و دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی را ترک نخواهند کرد.
کد خبر: ۱۵۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 29 December 2015
تابناک گیلان: روز هشتم دی مردم گیلان این آگاهی را ، این بصیرت را ، این عزم را ، این احساس نیاز به حضور در صحنه را زودتر از دیگران نشان دادند. اینها را باید حفظ کرد (مقام معظم رهبری)

به گزارش تابناک گیلان، به مناسبت یوم الله 9 دی و حضور مردم ولایت مدار و با بصیرت گیلان در روز 8 دی ماه سال 88 و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، احمد اسماعیلی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان طی مصاحبه ایی با تابناک اظهار داشت: حضور مردم همیشه در صحنه و شهید پرور گیلان یک روز قبل تر از تجمع کشوری مردم در 9 دی ماه نشان داد که مردمان دیار میرزا کوچک خان همچنان حافظ و پاسدار آرمان های انقلاب اند و هرگز صحنه حفظ و دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی را ترک نخواهند کرد.

اسماعیلی به نقشه خطرناک و پیچیده دشمن در این زمینه اشاره کرد و افزود: بعد از اتفاقات تلخ انتخابات خرداد سال 88 که دشمنان خارجی قسم خورده ملت ایران که متحدانه قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند، و با هوشیاری و تیزبینی رهبر معظم انقلاب و مردم ولایت مدار ایران طرح آنان نقش برآب شد، بار دیگر تصمیم به عملی کردن نقشه خود داشتند که یاری خداوند متعال و خون ارزشمند شهدا در کنار حضور پر شور مردم بار دیگر دست دشمنان ایران اسلامی را در تعرض به آرمان های والای انقلاب اسلامی و تاکیدات امام خمینی (ره) کوتاه کرد.

رئیس مرکز حفظ و ترویج اندیشه های شهدا و ایثارگران بنیاد علمی دانش پژوهان در ادامه خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی مردم بیدار و ولایت مدار ایران اسلامی با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ایی، هرگز از حفاظت و پاسداری انقلاب و خون شهیدان والامقام دست نخواهند کشید و دشمنان نقشه لطمه به کشور عزیزمان را باید در خواب ببینند.

وی در پایان یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت و موفقیت و سربلندی مردم ولایت مدار گیلان را از خداوند متعال خواستار شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: احمد اسماعیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار