مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت:
شعبه های این اداره کل در شهرستان های مختلف استان طی نه ماه سال 94 قاچاقچیان کالا و ارز را به 15 میلیارد و 218 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کردند.
کد خبر: ۱۵۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 29 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: شعبه های این اداره کل در شهرستان های مختلف استان طی نه ماه سال 94 قاچاقچیان کالا و ارز را به 15 میلیارد و 218 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کردند.
نعمت الله بیرانوند روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 288 پرونده قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی در این استان به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
وی افزود: شعبه های بدوی در مرکز استان و چهار شعبه در شهرستان های دهلران ، مهران ، دره شهر و سرابله در طی این مدت با بررسی دقیق پرونده ها توانستند تمامی آنها را مورد رسیدگی قرار داده و مختومه کرده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: مهم ترین تخلفات شکل گرفته در حوزه کالا و ارز مربوط به قاچاق گوشی های تلفن همراه و برنج بوده و طی مدت یاد شده مهم ترین محموله قاچاقی که در استان شناسایی و پرونده آن به تعزیرات حکومتی شهرستان چرداول ارجاع شد ، کشف 95 تن برنج قاچاق بود که پس از بررسی خاطیان به 9 میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دلت محکوم شدند.
بیرانوند تاکید کرد: کارشناسان تعزیرات حکومتی استان به صورت مستمر در استان و شهرستان ها جهت رسیدگی فوری قاطع و بازدارنده به تخلفات اعلامی حضور خواهند یافت و در کوتاهترین زمان ممکن به پرونده های رسیدگی می کنند.
وی گفت: هم اکنون چهار شعبه بدوی در مرکز استان و چهار شعبه نیز در شهرستان های مهران، دهلران، دره شهر و سرابله به تخلفات صورت گرفته در حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: رسیدگی به تخلفات تعزیراتی شهرستان سیروان در شعبه سرابله، ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام و در بدره و آبدانان در شعبه دره شهر مورد رسیدگی قرار می گیرد./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار