دکتر حریرچی با حضور در منزل پرستار سید محمد رضایی که در اثر ابتلا به ویروس آنفلوآنزا فوت شده بود، از خانواده وی دلجویی نمود.
کد خبر: ۱۵۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 30 December 2015
به گزارش سیدی خبرنگار تابناک آذربایجان غربی دکتر حریرچی ضمن تقدیم لوح تقدیر و تسلیت پیام وزیر بهداشت به همسر این پرستار فداکار گفت: مرحوم رضایی در حین خدمت به بیماران مبتلا به آنفلوآنزا ، خود نیز مبتلا به این ویروس شد و به علت تعهد کاری حاضر به استراحت و ترک محل خدمت نشد و همین امر باعث فوت ایشان گردید لذا بر ماست که ضمن تقدیر، راه ایشان را ادامه دهیم. 
وی افزود: آنفلوآنزا در کشور ما کنترل شده و برخی شایعات مبنی بر تعداد افراد فوت شده توسط این ویروس کاملا کذب می باشد و ما چیزی برای کتمان حقایق نداشته چرا که در صورت بروز هر فاجعه، اولین جایی که باید پاسخگو باشد،  وزارت بهداشت است. 
دکتر حریرچی ضمن تایید فوت دو نفر مبتلا به این ویروس در نیشابور گفت:  خطر مرگ بر اثر این ویروس فقط در افراد مسن و یا کسانی که دارای بیماری زمینه و همچنین افرادی که مواجهه مداوم و مستقیم با مبتلایان به این ویروس دارند، وجود دارد که می شود با رعایت نکات ساده بهداشتی از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.
در این دیدار دکتر میرزا بیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت نیز حضور داشت..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار