کد خبر: ۱۵۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۶ 01 January 2016
به گزارش تابناک یزد، یحیی آل اسحاق در گفت و گو با روزنامه آرمان گفته: جريان اصولگرايي از طيف‌هاي مختلفي تشكيل شده است. ابتداي اين جريان از طيف‌هاي معتدل و سنتي آغاز مي‌شود و در انتها به طيف‌هاي تندرو و راديكال مي‌رسد. به همين دليل جمع كردن همه اين طيف‌ها زير يك چتر واحد كار ساده و راحتي نيست و نيازمند درايت و تدبير است.

نكته مهم در اين زمينه اينكه اصولگرايان خطر رقيب سياسي خود را احساس كرده‌اند و متوجه شده‌اند كه اصلاح‌طلبان براي تصاحب 200 كرسي مجلس خيز برداشته‌اند و در اين زمينه از تمام توان خود استفاده خواهند كرد. در نتيجه از تهديد رقيب براي خود فرصت‌سازي كرده‌اند. هر چه خطر پيروزي اصلاح‌طلبان در انتخابات بيشتر باشد به همان نسبت اصولگرايان مجبور خواهند بود به وحدت و استراتژي واحد نزديك‌تر شوند.

عدم حضور علي لاريجاني در ائتلاف اصولگرايان به دليل حضور جبهه پايداري در اين ائتلاف بود و ما مشاهده كرديم كه در بين طيف‌هاي مختلف اصولگرايي صد و هشتاد درجه اختلاف وجود دارد. با تمام اوصاف در شرايط كنوني اصولگرايان به ساختار وحدت دست پيدا كرده‌اند.

تلاش‌هاي سه آيت‌ا... براي اجماع اصولگرايان به همراه جلسات هم انديشي اصولگرايان و تشكيل گروه بيست و جلسه چهار نفره لاريجاني، ولايتي، مقتدايي و ناطق نوري همگي سبب رسيدن اصولگرايان به يك چارچوب و ساختار مناسب انتخاباتي شده است.

آقاي لاريجاني با تشكيل جلسه چهار نفره تلاش كرد فضاي آينده را براي جريان اصولگرايي ترسيم كند كه در آينده فضاي اعتدالي بر كشور حاكم خواهد بود. تشخيص ايشان نيز صحيح و منطقي بود و با دورانديشي صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار