سخنگوی شورای شهر اردبیل از ساماندهی نیروی انسانی دارای ارتباط کاری با شهرداری اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 01 January 2016
به گزارش ایرنا، ولی نعمتی روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: در دوره گذشته تعدادی کارگران فصلی در مجموعه شهرداری به کار گرفته شدند که به طور طبیعی مدت همکاری آنها با شهرداری می بایست 6 ماه می بود.
وی افزود: پس از مدتی تعدادی از آنها مجبور به ترک شهرداری شدند در حالی که تعدادی همچنان در مجموعه ماندند و هم اکنون برخی اختلاف ها و اعتراض ها به این امر است.
سخنگوی شورای شهر اردبیل با اشاره به ساماندهی صورت گرفته و صحبت ها با شهردار اردبیل، از قول مساعد وی مبنی بر ادامه ساماندهی نیروی انسانی موجود خبر داد.
نعمتی تشریح کرد: برخی کارگران در اردیبهشت جذب شدند و برخی در ماه های دیگر و روند تعدیل عده ای از آنها نیز به همین ترتیب صورت گرفته است.
شهردار اردبیل نیز پیش تر در دیدار با استاندار اردبیل به ساختار پیچیده نیروی انسانی شهرداری اشاره و بلاتکلیفی آنها را آسیبی برای مجموعه عنوان کرده بود.
حمید لطف اللهیان با اشاره به نیروی مازاد موجود در بدنه شهرداری گفت: این بی نظمی باعث می شود تا همه ظرفیت نیروی انسانی در جهت هدف های مجموعه به کار گرفته نشود که برای رفع این مشکل چارت سازمانی تهیه و برای تصویب ارسال شد که مورد موافقت قرار نگرفت و هم اکنون در دست بازنگری اس تا منطبق با شرایط موجود تدوین شود.
وی افزود: هم اکنون 80 درصد نیروهای شهرداری قراردادی هستند و برخی دیگر فصلی و قرار دادی کار می کنند که می توانند پس از تعیین تکلیف انگیزه ای برای فعالیت مناسب پیدا کنند.
یکی از اعضای شورای شهر اردبیل پیش تر با انتقاد از ورود 300 نفر به شهرداری، ازبه کارگیری حدود 200 نفر آنها خارج از ضوابط و تعدیل حدود 100 نفر از آنها انتقاد کرده بود.
این عضو شورا با بیان اینکه 'همه شهروندان محترم هستند و نمی توان برای شخصی حقی بیش از دیگران قایل شویم' به مراجعه مکرر معترضان به منظور احقاق حق اشاره کرد و خواستار رسیدگی مسوولان امر برای اجرای عدالت و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار