مسئول بسیج سازندگی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم از اعزام بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی نوروزی از استان قم به مناطق محروم کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴ 19 March 2015
به گزارش تابناک از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سید حسین فرهادی بیان کرد: گروه‌های جهادی قم در ایام نوروز در استان قم اقدام به فعالیت می‌کنند ضمن اینکه گروه‌هایی نیز از قم به مناطق محروم استان‌های کرمان، خوزستان و فارس اعزام خواهند شد.
وی در ادامه گفت: تشکیل بسیج سازندگی در مجموعه سپاه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای حمایت و پشتیبانی از اقدامات خودجوش بسیجیان در عرصه سازندگی بود.
فرهادی افزود: اعضای بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اشتغالزایی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی در مناطق محروم اقدام به خدمت رسانی به محرومان می‌کنند و فلسفه وجودی بسیج سازندگی خدمت رسانی به محرومان و انجام محرومیت زدایی و رضایت مندی آحاد جامعه است.
وی بیان کرد: در پی تشدید تحریم‌ها این گونه اقدامات جهادی می‌تواند نقطه مقابل تحرکات دشمن باشد که می‌خواهند نارضایتی درونی در کشور ایجاد کنند اما تا زمانی که مردم پشتیبان نظام باشند دشمن کاری از پیش نخواهد برد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: گروه‌های جهادی با حضور در مناطق محروم نسبت به خدمت رسانی و محرومیت زدایی اقدام می‌کنند و در اقشار مختلف بسیج این امکان وجود دارد که از طیف‌های مختلف مردم در امر خدمت رسانی به محرومان شرکت می کنند.
وی اظهار کرد: دانشجویان، طلاب، دانش آموزان، پزشکان و سایر اقشار حضوری فعال در گروه‌های جهادی دارند و بیش از 5 هزار نفر در سال جاری در این اردوها شرکت کرده و به خدمات رسانی مشغول بودند.
فرهادی با اعلام اینکه این جهادگران اقدامات موثری در زمینه اشتغالزایی و محقق کردن اقتصاد مقاومتی انجام خواهند داد افزود: اعزام‌ها از 22 اسفند ماه شروع شده و تا 5 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و 13 فروردین پایان فعالیت این عزیزان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار