فرماندار نوشهر:
فرماندار نوشهر گفت: امروز تعیین صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی پایان می‌یابد.
کد خبر: ۱۵۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 04 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان در جلسه شورای اداری نوشهر در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به تعیین تکلیف صلاحیت کاندیداها تا پایان امروز در شهرستان اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و مدیران منتسب دولت وظیفه دارند، همه امکانات را در اختیار انتخابات قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی را به نفع یا به ضرر کاندیدایی بکار برد، تصریح کرد:مدیران دستگاه‌ها در ساعات اداری باید بر کارکنان خود نظارت داشته باشند تا کارمندی برای کاندیدایی تبلیغ نکنند.

رییس حوزه انتخابیه نوشهر چالوس و کلاردشت با اشاره به اینکه مدیران تنها مجری قانون هستند خاطرنشان کرد: با مدیری که امکانات دولتی را در اختیار کاندیدایی قرار دهد برخورد جدی خواهد شد.

شادمان از بیش از۹۰صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه نوشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر برای صندوق های اخذ رای نیازمند وسیله نقلیه هستیم که هر دستگاه بنا بر توان و امکاناتی که دارد باید همکاری داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیتی که جلسات شورای اداری دارد باید مصوبات این گونه جلسات قابلیت اجرایی و عملیاتی داشته باشد.

فرماندار نوشهر ابراز کرد: هر مدیری بر اساس وظیفه خود در جذب اعتبارات پیگیری مجدانه داشته باشد و اگر احساس شد از سوی اداره کل مربوطه مبلغ اعتباری کم شد به فرمانداری اطلاع داده شود.

شادمان با تاکید بر صرفه جویی در هزینه ها اظهار کرد: در شرایط مالی خوبی نیستیم بنابراین نیاز است دستگاه‌ها از هزینه‌های بی‌جهت و اضافی خودداری کنند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌ها در صورتی که در جلسات حضور نمی یابند معاونین خود را به جلسات بفرستند و از فرستادن کارشناسان خودداری کنند.

رییس شورای تامین شهرستان نوشهر با اشاره به نزدیک شدن به دهه فجر ابراز کرد: همه ما مدیون ایثار گری ها و جان فشانی های شهدا، امام راحل و هدایت گری های مقام معظم رهبری هستیم، بنابراین باید این دهه به بهترین نحو گرامی داشته شود و در اجرای پروژه های نیمه تمام تسریع شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار