یک وکیل دادگستری ایلام گفت: پسر و دختر باید بر اساس واقعیت زندگی تصمیم بگیرند نه هوس و احساس، چراکه نتیجه تصمیم نادرست، طلاق، جدایی و آسیب‌های بعدازآن است.
کد خبر: ۱۵۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 05 January 2016
 یک وکیل دادگستری ایلام گفت: پسر و دختر باید بر اساس واقعیت زندگی تصمیم بگیرند نه هوس و احساس، چراکه نتیجه تصمیم نادرست، طلاق، جدایی و آسیب‌های بعدازآن است.

 به گزارش تابناک ایلام؛«مهدی مهری»اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از زوج‌ها این مجال و اجازه را به خانواده‌هایشان می‌دهند که از همان روزهای اول ازدواج در زندگی‌شان مداخله كنند، دختر و پسر وقتی درصدد تشکیل زندگی مشترك هستند، باید وابستگی خود را از خانواده کم كنند و هرکدام از آن‌ها برای پایداری زندگی‌شان به مدیریت خانواده خود بپردازند.

مهری با اشاره به اینکه اختلافات فرهنگی در زندگی زوجین بسیار تأثیرگذار است به‌نحوی‌که وقتی رفتار این زوج باهم همخوانی ندارند اختلافات شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه قبح طلاق شکسته شده و زوجین با کوچک‌ترین مشکلی این واژه را بر زبان می‌آورند.

این وکیل پایه‌یک دادگستری تصریح کرد: شیرینی دادن زوج بعد از طلاق یک زنگ خطر است که باید در مورد آن اطلاع‌رسانی کرد.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختی در تعیین مهریه‌های سنگین و تجملات نیست گفت: ازدواج باید بر اساس واقعیت و عقل و منطق باشد و اگر این مهم رعایت شود قطعاً خوشبختی طرفین محقق شود.

مهری با تأکید بر اینکه باید مهارت‌های زندگی توسط دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به جامعه آموزش داده شود، گفت: اگر بتوانیم خوب به جامعه آموزش بدهیم قطعاً در تصمیم‌گیری‌ها و مشکلات زندگی و اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

این وکیل پایه‌یک دادگستری ایلام خاطرنشان کرد: هجوم ماهواره‌ها، واتس اپ، تلگرام، لاین، گسترش مواد مخدر، فیس‌بوک، سایت‌های همسریابی در استان ایلام در از هم پاشیده شدن بسیاری از کانون خانواده‌ها مؤثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه طلاق پیامدهای جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: یكی از شیرین‌ترین بخش‌های زندگی، ازدواج است اما متأسفانه برای بسیاری از جوانان این شیرینی به تلخی طلاق تبدیل می‌کنند که لازم است پسر و دختر بر اساس واقعیت زندگی تصمیم بگیرند نه هوس و احساس، چراکه نتیجه تصمیم نادرست طلاق، جدایی و آسیب‌های بعد این پدیده می‌شود./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار