مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از درخواست قطع سهمیه آرد 11 نانوایی در همدان از سوی مرکز بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 06 January 2016

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از درخواست قطع سهمیه آرد 11 نانوایی در همدان از سوی مرکز بهداشت خبر داد.

به گزارش فارس،حسین خالقی‌مجد با اشاره به اجرای طرح بازرسی مشترک از نانوایی‌های شهر همدان، اظهار کرد: این طرح با همکاری فرمانداری، شرکت غله، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و اتحادیه نانوایی‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه در این طرح نانوایی‌ها در ابعاد مختلف بررسی شده که هر سازمانی بسته به وظایف خود این کار را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: بررسی کیفیت آرد نان مصرفی، میزان سبوس و نمک استفاده شده در نان و رعایت نکات بهداشت فردی و صلاحیت محیط کار از جمله اقدامات بوده است.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از روند اجرای قطع سهمیه برخی از نانوایی‌ها در این طرح خبر داد و گفت: درخواست قطع سهمیه 11 نانوایی به دلیل وجود نواقص بهداشتی متعدد به شرکت غله داده شده و روند اجرای قطع سهمیه آنها در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار نانوایی با قطع سهمیه مواجه شده‌اند، افزود: در این طرح قطع سهمیه 11 نانوایی در برنامه است و شرط ادامه فعالیت نیز منوط به رفع و اصلاح مشکلات بهداشتی آنهاست.

خالقی‌مجد با بیان اینکه سیاست‌گذاری در زمینه آرد، گندم و نان استان به عهده شرکت غله است و این شرکت به عنوان مجری اقداماتی را انجام می‌دهد، گفت: مرکز بهداشت ناظر این طرح بوده و امکان بازگشایی نانوایی‌های متخلف نیز منوط به گزارش و تأیید این مرکز است.

وی با بیان اینکه طرح مورد نظر در آذرماه اجرایی شد و به مدت یک ماه نیز ادامه داشت، گفت: مرحله بعدی اجرای طرح در ماه‌های دیگر صورت خواهد گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار