خادمان اربعین تجلیل شدند؛
دست‌اندرکاران ستاد هماهنگی و خدمت‌رسانی به زایران اربعین حسینی در مرز شلمچه در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۵۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 08 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار داشت: عشق و ارادت مردم به خاندان اهل بیت در هر مقطعی از تاریخ متبلور می‌شود و مراسم اربعین یکی از بزرگترین مظاهر این عشق و ارادت بود.
وی خطاب به دست‌اندرکاران و اعضای ستاد اربعین استان آذربایجان شرقی گفت: شما نشان دادید که مردم آذربایجان عاشق امام حسین(ع) هستند و محبت به اهل بیت با روح و جان این مردم عجین است.
دکتر جبارزاده خاطرنشان کرد: خادمان ستاد اربعین به ویژه پدران بزرگوار شهدا با عشق و علاقه مضاعف برای خدمت به زایران حسینی تلاش کردند و بنده در زمان حضور در جمع این عزیزان از آنها روحیه گرفتم.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: توفیق خدمت به زایران امام حسین(ع) نصیب هر انسانی نمی‌شود و باید شاکر باشیم که خداوند این توفیق را نصیب ما کرده است.
وی افزود: حسینی بودن بزرگترین افتخار هر شیعه و بالاترین مقام و منصب دنیوی و اخروی است و باید کسب این مدال افتخار را به خادمان حضرت سیدالشهدا(ع) تبریک بگوییم.
دکتر جبارزاده اظهار داشت: از خداوند بزرگ می‌خواهیم که این توفیق را در سال‌های بعد هم نصیب ما کند و به معنی واقعی جزو خادمان اهل بیت باشیم.
وی حضور میلیونی شیعیان در مراسم اربعین حسینی و امنیت به دست آمده در برگزاری این مراسم را نتیجه خون‌های پاک شهدا دانست و گفت: امیدواریم با نابودی حکام آل‌سعود و دیگر حاکمان ظالم در کشورهای اسلامی، توفیق زیارت حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه بقیع نیز آن‌طور که دلخواه شیعیان و محبان اهل بیت است فراهم شود.
استاندار آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از یکایک مسوولان و اعضای ستاد خدمت‌رسانی به زایران اربعین حسینی، تاکید کرد: امسال به دلیل فرصت اندک آن‌طور که باید نتوانستیم در خدمت زوار باشیم، لذا برای سال آینده باید از همین امروز برنامه‌ریزی کنیم و با استفاده از تجارب امسال بتوانیم خدمات شایسته‌ای به زایران امام حسین(ع) ارایه کنیم.
وی با بیان این که خون پاک سیدالشهدا(ع) منبع برکات بی‌شماری است، افزود: باید یادآوری کنیم که برادری و برابری ما در سایه اهل بیت و راه پاک امام حسین(ع) است و اختلافات گذرا نباید مانع از برادری و محبت و همدلی در بین دوستداران اهل بیت شود.
دکتر جبارزاده در پایان یاد و خاطره قربانیان مراسم حج امسال و همچنین مرحوم خانم دکتر نرمین شهپوری که در مسیر خدمت‌رسانی به زایران اربعین حسینی به لقاءالله پیوسته بود را گرامی داشت.
حسن استوار آذر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: طبق هماهنگی‌ها و تصمیمات ستاد اربعین کشور و تدابیر استاندار آذربایجان شرقی، برای اولین بار خادمان اهل بیت از این استان برای خدمت‌رسانی به زایران اربعین حسینی در مرز شلمچه عراق مستقر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :