دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: به غیر از 9 داوطلبی که قبلا از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده بودند، هیچ داوطلب جدیدی در استان از شرکت در انتخابات انصراف نداده ‌است.
کد خبر: ۱۶۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 11 January 2016
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: به غیر از 9 داوطلبی که قبلا از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده بودند، هیچ داوطلب جدیدی در استان از شرکت در انتخابات انصراف نداده ‌است.

امیر شاه‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: تعداد انصرافی‌ها از انتخابات مجلس در استان کرمانشاه همان 9 نفر است و فرد جدیدی اضافه نشده است.

وی در خصوص 48 نفری که صلاحیت آنها رد هیات‌های اجرایی احراز نشده بود نیز یادآوری کرد: این افراد تا 19 دی ماه وقت داشتند اعتراض کنند و اکنون رسیدگی به اعتراض آنها در هیئت نظارت استان در حال انجام است.

به گفته این مسئول، علاوه بر رسیدگی به اعتراض افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده، هیئت نظارت استان بررسی پرونده 238 نفری که صلاحیت آنها در هیئت‌های نظارت شهرستانها تایید شده را نیز بر عهده دارد.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کرمانشاه در خصوص تبلیغات زودهنگام کاندیداها نیز خاطرنشان کرد: تاکنون موردی از تشکیل پرونده در این خصوص نداشتیم، اما گاهی تبلیغاتی صورت می‌گیرد و ما آنها را رصد خواهیم کرد.

شاه‌آبادی عنوان کرد: این تخلفات در پرونده کاندیداها ثبت خواهد شد.

وی همچنین از تشکیل کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان با حضور نماینده ستاد انتخابات، نماینده هیئت نظارت، نماینده اداره کل اطلاعات و نماینده دادگستری خبر داد که در صورت مشاهده هرگونه تبلیغ زودهنگام با آن برخورد خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه تعداد شعب اخذ رای استان را نیز 1514 شعبه اعلام کرد و افزود: هنوز مشخص نیست که انتخابات در کرمانشاه الکترونیکی برگزار خواهد شد، یا نه.

شاه‌آبادی با بیان اینکه مقرر شده تعداد افراد واجد شرایط رای دادن به صورت کشوری اعلام شود، خاطرنشان کرد: بر اساس انتخابات سال‌های گذشته حدود یک میلیون و 300 هزار نفر واجد شرایط در استان داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار