متقاضیان برای دریافت تسهیلات 14 درصدی نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی و ثبت‌نام در سامانه اعلام شده، نسبت به تکمیل مدارک و ارائه معرفی‌نامه به بانک مسکن اقدام کنند/ تسهیلات ساخت پس از ثبت قطعی قرارداد متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه پرداخت می‌شود
کد خبر: ۱۶۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 12 January 2016

800 واحد از 50 هزار واحد تسهیلات بهسازی بافت‌های فرسوده شهری در کشور سهم خراسان جنوبی است.

به گزارش تابناک محمد پورقربانی مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان یک بانک توسعه‌ای و دولتی در راستای تحقق رسالت اجتماعی و خانه‌دارکردن مردم به بافت‌های فرسوده و نارکارآمد شهری و سکونتگاه‌های غیررسمی در بیرجند تا سقف 400 میلیون ریال و در سایر شهرهای استان تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی پرداخت می‌کند.

وی افزود: سهمیه ابلاغی پرداخت تسهیلات بهسازی بافت‌های فرسوده شهری در کشور 50 هزار واحد و سهم خراسان جنوبی از این میزان 800 واحد است.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی در رابطه با دریافت این تسهیلات، گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی و ثبت‌نام در سامانه اعلام شده، نسبت به تکمیل مدارک و ارائه معرفی‌نامه به بانک مسکن اقدام کنند.

پورقربانی بیان داشت: مهلت ارائه معرفی‌نامه به بانک از تاریخ صدور حداکثر یک ماه بوده و در صورتی که متقاضی قادر به تکمیل مدارک و مستندات قانونی لازم برای انعقاد قرارداد مشارکت مدنی در بانک نباشد، معرفی‌نامه وی لغو می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تسهیلات ساخت پس از ثبت قطعی قرارداد متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی حداکثر مجموع دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی را 12 سال عنوان کرد.

پورقربانی در رابطه با مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات، گفت: مدت قرارداد مشارکت مدنی با توجه به مدت مورد نظر ارزیاب بانک حداکثر دو سال است و چنانچه شریک به هر دلیل در مدت مذکور قادر به تکمیل پلاک و تعیین تکلیف مشارکت مدنی نشود مشمول یارانه از ابتدای انعقاد قرارداد نخواهد بود.

وی ادامه داد: برای هر واحد مسکونی احداثی در بافت فرسوده صرفاً یک فقره تسهیلات اعطا می‌شود و پرداخت بیش از یک فقره تسهیلات امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی در پایان یادآور شد: سود سهم متقاضی در تسهیلات مشروحه 14 درصد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار