فرماندار ملایر حضور حداکثری مردم را مهمترین اصل در انتخابات دانست و گفت: حضور حداکثری روی معادلات سیاسی منطقه تاثیرگذار است.
کد خبر: ۱۶۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 18 January 2016

فرماندار ملایر حضور حداکثری مردم را مهمترین اصل در انتخابات دانست و گفت: حضور حداکثری روی معادلات سیاسی منطقه تاثیرگذار است.

به گزارش فارس، عبدالعظیم رضایی در جلسه کمیته اطلاع‎رسانی انتخابات در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملایر با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی و نهادها اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در رشد و توسعه ادارات نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: مسئولان روابط عمومی‌ها رابط بین ادارات و مردم در رفع مسائل و مشکلات و انعکاس نظرات و خواسته‌های مردم به مسئولان هستند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه برخی مدیران از مسئولان روابط عمومی‌ها به عنوان مشاور در امور استفاده کرده و برخی نیز دید مناسبی در این زمینه ندارند، گفت: مدیران روابط عمومی‌ پشتیبان ادارات هستند.

وی بیان کرد: ورود و خروج اطلاعات از کانال روابط عمومی‌ها انجام می‌شود که در این زمینه مدیران ادارات توجه ویژه‌ای نسبت به این مجموعه و تقویت هر چه بیشتر آنها داشته باشند.

رضایی در ادامه با اشاره به نتایج برجام و رفع تحریم‌ها افزود: امروز خوشحالیم تیم مذاکره‌کننده بعد از مدت‌ها تلاش و مذاکره به توافق دست پیدا کرده و این مهم باعث شادی مردم کشور شد.

وی با بیان اینکه افراط و تفریط جوابگوی مسائل سیاسی در کشور نخواهد بود، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال و عقلانیت جلو آمد و تاکنون نیز در این زمینه موفق عمل کرده است.

فرماندار ملایر افزود: دولت قبل کشور را با رشد مثبت 6 درصدی تحویل گرفت اما دولت تدبیر و امید در شرایطی اداره کشور را در دست گرفت که رشد اقتصادی کشور منفی 6.8 درصد و تورم بالای 40 درصد بود.

وی با اشاره به مشکلات کشور در زمان تحریم‌ها بیان کرد: مشکلات اقتصادی کشور به حدی است که بسیاری از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در مناطق مختلف تعطیل شد.

رضایی با اشاره به مشکلات دولت در بودجه و فروش نفت بیان کرد: امسال سخت‌ترین سال مالی برای دولت بود و نفتی که در دوره گذشته 148 دلار فروخته می‌شد امروز به قیمت 26 دلار به فروش می‌رسد

وی در ادامه با اشاره به بحث مهم انتخابات در کشور بیان کرد: در حال حاضر دو انتخابات سرنوشت‎ساز در کشور برگزار می‎شود که همه کشور برای برگزاری انتخابات با شکوه بسیج شده‌اند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه هیچ سازمان و نهادی حق دخالت در انتخابات را نداشته و فقط وزارت کشور است که وظیفه اجرای انتخابات را برعهده دارد، گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود اعلام کردند که حتی کسانی که نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند و این دیدگاه رهبری در این امر مهم کشور، بسیار ارزشمند است.

وی حضور حداکثری در انتخابات را مهمترین ملاک دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری، بر روی معادلات سیاسی منطقه تاثیرگذار بوده و نتایج آن نیز هم باعث خواهد شد که کارشناسان در معادلات خود پشتیبانی مردم از نظام را مد نظر قرار دهند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه وظیفه نمایندگان مجلس قانونگذاری و نظارت است، گفت: برخی از کاندیداها از صداقت مردم سوء استفاده کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار