هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور در حالی عصر دوشنبه در شهرستان آمل برگزار می شود که بدون شک یکی از دو تیم مدعی کاله مازندران و جوانان 2016 صدرنشین جدید این رقابت ها خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 17 January 2016

به گزارش تابناک مازندران ، دیدار حساس تیم های کاله مازندران و جوانان 2016 نخستین دیدار هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور از منطقه شمال کشور است که از ساعت 16 عصر فردا در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار می شود.


دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که تیم کاله تاکنون با برگزاری 9 مسابقه و کسب 8 پیروزی و یک شکست با 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.


صدرنشین این هفته جدول هم تیم پارسا مشهد است که تاکنون از 11 مسابقه 18 امتیاز کسب کرده است.


تیم جوانان 2016 هم که تاکنون با انجام 10مسابقه وکسب 17 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد در آمل برای صدرنشینی تلاش خواهد کرد.


بدون شک پیروزی هر یک از دو تیم در بازی عصر دوشنبه در آمل باعث تثبت صدرنشینی آنها در هفته پایانی و پیش از بازی های مرحله حذفی خواهد شد.


شاگردان جوان و بومی ' سیدصابر موسوی ' سرمربی کاله مازندران در بازی های این فصل لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور در تمامی بازی های خانگی برابر حریفان پیروز میدان بودند و به نظر می رسد این تیم این بار هم با حمایت تماشاگران آملی به نتیجه دلخواه دست یابد.


همچنین این تیم که قهرمانی در رقابت های فصل گذشته لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاههای کشور را در کارنامه دارد ، در تلاش است تا سهمیه لیگ برتری شدن خود را با قهرمانی در مسابقات امسال لیگ دسته یک کسب کند.


تیم جوانان 2016 که در 10 دیدار گذشته خود صاحب 7 پیروزی شد و سه شکست را برابر حریفان تجربه کرد ، به دنبال ایجاد شگفتی و کسب امتیاز در آمل خواهد بود.


سرمربی تیم کاله مازندران در آستانه دیدار خانگی با رقیب از آمادگی کامل شاگردانش برای آنچه که وی ' بازی حساس روز دوشنبه برابر جوانان 2016 ' نامید ، خبر داد.


سیدصابر موسوی گفت: در خانه میزبان تیم سرسخت و جنگنده جوانان هستیم و تلاش خواهیم کرد تا روند شکست ناپذیری تیم کاله را در آمل حفظ کنیم.


وی اضافه کرد : برای این بازی ، بازیکن محروم ومصدوم نداریم و تلاش خواهیم کرد با کسب امتیاز خانگی صدر جدول را دوباره تصاحب کنیم.


دو تیم کاله مازندران و جوانان 2016 آخرین تمرین خود را پیش از رویارویی برابر هم عصر امروز در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار خواهند کرد.


هفت دیدار دیگر هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور روز جمعه دوم بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود.


مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور با حضور 17 تیم در دو گروه منطقه شمال و جنوب کشور در حال برگزاری است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار