رئیس پلیس راهور استان فارس از اجرای تمهیدات ترافیکی در محدوده مسیر حرکت کاروان شاهدان بصیر در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 20 January 2016
تابناک فارس به قل از ایسنا: سرهنگ مصطفی عباسی گفت: پنجشنبه اول دیماه شیراز و مردم خوب سومین حرم اهل بیت(ع)، میزبان پیکرهای مطهر 94 شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری مراسم استقبال، زیارت و بدرقه شهدا در شیراز، گفت: با توجه به پیش‌بینی استقبال پرشور مردم، تمهیداتی از سوی پلیس راهور در محدوده مسیر حرکت کاروان شاهدان بصیر و حضور مردم، اندیشیده شده است که اجرایی می‌شود.

عباسی گفت: مسیر حرکت و مراسم استقبال و زیارت شهدای گمنام از ورودی شمالی شیراز و از دروازه قرآن به سمت میدان ابوالکلام، میدان قائم (اطلسی)، بلوار هجرت، میدان شهدا، خیابان پیروزی، سه راه نمازی، بلوارشهید دستغیب، خیابان 9 دی و حرم مطهر حضرت احمدابن موسی(ع) تعیین شده است.

وی تاکید کرد، از ساعت‌های اولیه صبح روز پنجشنبه اول دیماه، در مسیرهای اشاره شده، تمهیدات ترافیکی خاصی در نظر گرفته می‌شود.

عباسی با طرح این درخواست از مردم که به اطلاعیه‌ پلیس در این خصوص توجه کنند، گفت: بهتر است شهروندان برای تردد در مسیرهای گفته شده و حرکت در مسیر شرق به غرب شیراز، مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور استان فارس از شهروندان درخواست کرد که ضمن حضور باشکوه در مراسم استقبال و زیارت شهدای گمنام، از تردد در محورهای اعلام شده، با وسیله نقلیه شخصی خودداری کرده و از پارک و رها کردن وسایل نقلیه خود در مسیر مراسم استقبال خودداری کنند.

عباسی با بیان اینکه در تمامی خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به مسیر عبور و استقبال از شهدا، از شروع تا پایان مراسم ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برقرار خواهد بود، تاکید کرد: با توجه به حجم استقبال کنندگان و استقبال کنندگان مراسم شهدا، از تردد و توقف خودروهای موتوری و غیرموتوری در محدوده شاهچراغ(ع) ممانعت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار