مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قم:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از 6 هزار گواهینامه الکترونیکی از سوی فنی و حرفه‌ای قم صادر شده است.
کد خبر: ۱۶۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 20 January 2016
به گزارش تابناک قم، احمد عطارنیا با اشاره به مزایای صدور گواهینامه‌های الکترونیکی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه با تلاش همکاران ما در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به صدور 6 هزار و 471 گواهینامه الکترونیکی مهارت فنی و حرفه‌ای اقدام شده است.

وی همچنین در خصوص صدور تائیدیه‌های صلاحیت حرفه‌ای نیز بیان کرد: در مدت یاد شده نسبت به صدور 940 تأئیدیه صلاحیت حرفه‌ای از سوی فنی و حرفه‌ای قم اقدام شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته بیش از 13 هزار نفر در آزمون‌های هماهنگ کشوری، ادواری و تفاهم‌نامه شرکت کرده‌اند، بیان کرد: 6 هزار و 446 نفر از شرکت‌کنندگان در این‌ آزمون‌ها مرد و 6 هزار و 750 نفر زن بوده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند صدور گواهینامه افراد پذیرفته شده در این آزمون‌ها در دست اقدام است.

عطارنیا در بخش دیگری از سخنان خود به راهیابی 17 نفر از نخبگان استان به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت بیان کرد: این افراد پس از رقابت در مرحله شهرستانی و استانی موفق به راهیابی به مرحله کشوری شده‌اند در حالی که در مرحله شهرستانی و استانی در سراسر کشور بیش از 760 هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی با بیان اساسی نخبگانی که موفق به شرکت در مرحله نهایی مسابقات ملی مهارت شدند، گفت: سیدعلیرضا مرتضوی وشنوه در رشته آجرچینی، ساره علی آتشی در آشپزی، محمد محمدی جعفری در الکترونیک، علی حسین خانی شاد و حامد حسینخانی در تیم دو نفره طراحی فضای سبز، محسن داودآبادی در تبرید و تهویه، پوریا برومندراد در تراش CNC و محمدحسین عالی در رشته جواهرسازی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قم خاطرنشان کرد: حسین سعیدی در جوشکاری، علی موحدی در طراحی وب، علی یوسفی در رشته فناوری اتومبیل، پریسا کدخدازاده در رشته فناوری مد، محمد جلیلی در رشته قنادی، سیدمحمدامین سجادی در لوله‌کشی و گرمایشی، سیدعلی هدایی‌نیا در مدیریت سیستم‌های شبکه، مصطفی نصیری در نقاشی خودرو و محمدجواد گودرزی در رشته کنترل صنعتی از دیگر کسانی هستند که مجوز حضور در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت را کسب کرده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار