وزیر سابق نفت
وزیر سابق نفت و مشاور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مردم یمن به دنبال احقاق حقوق خود با الهام از انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۶۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 21 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، رستم قاسمی در آیین خاک‌سپاری چهار شهید یمنی بابیان اینکه مردم آمل حضور پرشور و گسترده‌ای در مراسم تشییع پیکر چهار شهید مقاومت مردمی یمن داشتند،بیان داشت:مردم دیار مازندران همیشه پیشگام بودند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال عامل نهضت‌های منطقه هستند که بعد از انقلاب اسلامی ابزارهای مختلفی به کار گرفتند.

وزیر سابق نفت باعنوان اینکه دشمنان همه امور را برای از بین بردن انقلاب به کار گرفته‌اند،اذعان داشت:رهبری معظم انقلاب رهبری حکیمانه‌ای در این مسائل داشتند و امروز نظام اسلامی ما فراتر از مرزها رفته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: هرگز جنگ میان شیعه وسنی نداریم و آمریکایی‌ها باهمه توان در عراق آمدند وقصد داشتند سال‌ها حکومت کنند ولی این آرزو را به گور بردند و جای آن‌ها را نیروهای انقلاب و مردم مسلمان عراق گرفتند.

مشاور معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد:روزهای آخر عمر داعش بوده وهمه کشورهای مرتجع و مستکبر در سوریه بسیج شدند ولی نتوانستند کاری از پیش برند و ایران اسلامی به‌تنهایی در برابر همه ایستادگی کرد.

وی با تأکید بر اینکه قدرت محور مقاومت به برکت ایران اسلامی است،بیان داشت: امروز حکومت سوریه پابرجا است و نتوانستند کاری صورت دهند و حزب‌الله لبنان نیز قدرتی انکارناپذیر دارد.

وزیر سابق نفت خاطرنشان کرد: مردم یمن به دنبال حقوق خود با الهام از انقلاب اسلامی هستند و بیش از دو ماه است که پیشرفته‌ترین جنگ‌افزارها را بر سر مردم مظلوم یمن می‌ریزند ولی این مردم مقاومت شایسته‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه امروزه یمن وضعیت بسیار خوبی دارد،عنوان داشت:هر چه که بیشتر جنگ طول بکشد قدرت انصار الله یمن بیشتر خواهد شد و امروز فرزندان ایران اسلامی در دفاع از حرمین شریفین مقاومت دارند و شهید می‌شوند.

وی گفت: مقاومت بااقتدار درصحنه ایستاده و قدرت نوین جهانی را که ایران تشکیل می‌دهد با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب به نحو بسیار خوب ایستادگی کرده است‌.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار