مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی ، شمار نیروهای این سازمان به نرم استاندارد جهانی نزدیک تر شد.
کد خبر: ۱۶۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 22 January 2016

 مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی ، شمار نیروهای این سازمان به نرم استاندارد جهانی نزدیک تر شد.

به گزارش ایرنا،مسعود دهبانی در جریان بازدید از آزمون آمادگی جسمانی داوطلبان ورود به سازمان آتش نشانی بیان کرد: طبق استاندارد جهانی باید به ازای هر دو هزار و 500 نفر یک نیروی آتشنشان جذب شود که به منظور نزدیک شدن به این استاندارد آزمون جذب 69 نیروی جدید برگزار شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 138نیرو با نرم سنی 35 سال و میانگین تحصیلات فوق دیپلم در مجموعه آتشنشانی شهر همدان مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: همچنین به ازای هر 50 هزار نفر جمعیت باید یک ایستگاه آتشنشانی ساخته شود که هم اینک در شهر همدان 9 ایستگاه آتش نشانی فعالیت دارند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار کرد: افرادی مجوز فعالیت در آتش نشانی را دریافت می کنند از نظر قوای جسمی و توان علمی در حد بالایی قرار دارند چون این افراد باید دنبال ایجاد تحول، دانش و بینش در مجموعه کاری خود باشند.

دهبانی گفت: آزمون آمادگی جسمانی داوطلبان ورود به سازمان آتش نشانی به مدت دو روز در سالن انقلاب شهر همدان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون توسط داوران تربیت بدنی و مربیان ورزشی آموزش و پرورش و با نظارت استانداری برگزار شد که در این آزمون نیروها آیتم هایی نظیر حمل نردبان سه متریف حمل دو دستگاه خاموش کننده، دو ، پرش، بارفیکس و دراز نشست را انجام دادند.

فرهاد فرزانه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان نیز به همراه اعضای کمیته استخدام از روند برگزاری آزمون استخدامی آتشنشانی بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار