مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از ارسال نخستین محموله صادرات بار هوایی به مقصد کشور قطر از طریق فرودگاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 25 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: عنایت‌الله انصاری‌فرد عصر امروز در حاشیه انجام نخستین پرواز صادرات بار از فرودگاه بین‌المللی لارستان، اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان در امر صادرات بار در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه در نخستین گام یک 1.5 تن کالای دوغ به‌وسیله پرواز خط لار – قطر شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، از فرودگاه بین‌المللی لارستان بارگیری و ارسال شد، افزود: در آینده نزدیک کار صادرات بار به سایر مسیرها مانند کویت، دبی و شارجه صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با اشاره به اینکه متناسب با نوع و میزان کالا، مقدار هزینه پرداختی صادرکننده به ازای هر کیلو به‌طور میانگین به یک‌سوم کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته، امید می‌رود در آینده نزدیک علاوه‌بر شرکت ایران‌ایر، شرکت‌های خارجی فلای دبی و العربیه که به ده‌ها کشور دنیا پرواز ترانزیتی دارند، زمینه کمی و کیفی صادرات و واردات بار از لارستان محقق شود.

این مسئول بابیان اینکه در حال حاضر، به دو طریق پرواز مسافری و باربری امکان‌پذیر است، گفت: افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند، می‌توانند پس از طی مراحل کوتاه اداری وارد چرخه صادرات و واردات از فرودگاه لارستان شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار