معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: افتتاح 68 پروژه عمرانی،تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۷۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 26 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا پاکدامن پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان این‌که تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بر عهده همگان است، اظهار کرد: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید انقلاب و دفاع مقدس است که بایستی با حفظ و حراست از دستاوردهای آن در تحکیم پایه‌های نظام اسلامی کوشید.
 
 فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: ستاد دهه فجر در میناب از دو ماه قبل تشکیل شد و کمیته های ده گانه شکل گرفتند و جلسات مختلفی برگزار شده و برنامه های هر کمیته در جلسات، مطرح شده و امروز نیز جلسه نهایی ستاد برگزاری دهه فجر برای هماهنگی برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه مبارک فجر است.
 
پاکدامن با اشاره به اهمیت امید افزایی، همدلی و همزبانی و مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: بایستی توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهرستان در دهه فجر انقلاب اسلامی باید رویکردی مردمی و انقلابی باشد.
 
رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان در همین زمینه خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی مختلفی همزمان با دهه مبارک فجر بصورت مردمی برگزار خواهد شد که با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم ، باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می شود.
 
پاکدامن در ادامه با تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان، گفت: همزمان با 12 بهمن‌ماه سالروز  ورود امام خمینی(ره) به میهن زنگ انقلاب در تمامی مدارس این شهرستان به صدا در خواهد آمد و رژه موتوری و حضور در گلزار شهدا را از دیگر برنامه های روز اول گرامیداشت دهه فجر می باشد.
 
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب همچنین عنوان کرد: در شهرستان میناب و به پاس تلاشهای تمامی خدمتگزاران، بیش از 45 پروژه عمرانی و خدماتی  و تولیدی با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که با مجموع اعتبار بالغ بر500 میلیارد ریال شامل پروژه های تکمیل بزرگراه میناب به بندرعباس ،پارک بانوان،کتابخانه عمومی، مرکز بهداشتی و درمانی، سالن ورزشی ، مدرسه ، خانه بهداشت ، مرغداری ، خط تولید پودر کیک و سایر پروژه های تولیدی و کشاورزی است.
 
فرماندار ویژه شهرستان میناب دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ، برگزاری جشن ازدواج 300 زوج جوان ، ارائه خدمات بهداشتی رایگان برای شهروندان، ارائه خدمات دامپزشکی رایگان برای کشاورزان و دامداران ، تحویل 6 دستگاه تراکتور با آورده مالی کمتر از دو نیم میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد، برگزاری جشن های انقلاب در تمامی روستاه و شهرهای شهرستان، برگزاری جشن و همایش دانشجویی ، گردهمایی علمای اهل تسنن و تشیع ، آذین بندی و زیبا سازی معابر ، برگزاری شورای اداری در مراکز بخش ها با حضور اعضای شورای اداری و سایر برنامه های دیگر را بخشی از رئوس برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان عنوان کرد.
 
وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه با همت و درایت رئیس جمهور محترم و تیم مذاکره کننده هسته ای و شخص وزیر امور خارجه با رهنمود ها و حمایت مقام معظم رهبری شاهد به نتیجه رسیده مذاکرات و لغو تحریم های ظالمانه بر علیه مردم صبور ایران هستیم که بایستی ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه نیز در ایام الله دهه فجر دنبال شود و نتایج این دستاورد بزرگ به مردم بصورت دقیق و واقعی به مردم ارائه شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار