مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد
اصفهان- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 800 نفر نیروی راهدار در راه‌های استان اصفهان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۱۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 28 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرزاد دادخواه با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی در سطح جاده‌های استان اصفهان از 25 اسفند 93 فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: در طول ایام نوروز این اداره کل با استقرار 100 اکیپ راهداری،800 نفر کارکنان راهدار و تجهیز 50 باب راهدارخانه ثابت و موقت، همراه با دستگاه‌ها و امکانات راهداری و 391 دستگاه گشت راهداری مجهز به GPS در حال خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مسافرین نوروزی هستند.

وی ادامه داد: استان اصفهان با قرارگیری در مرکز کشور و هم‌جواری با 8 استان به‌عنوان شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور در نوروز 94 از تردد بالایی برخوردار بوده است.

دادخواه با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی و پیش‌بینی حجم تردد بیشتر در راه‌های استان اصفهان اذعان کرد: با توجه به پیک ترافیکی روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و روز طبیعت به رانندگان توصیه می‌شود با برنامه‌ریزی مناسب جهت سفر و کسب اطلاع از وضعیت راه‌های استان از طریق شماره‌های تماس گویای 141، 36686446 و همراه 09133288000 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه ایمنی سفر خود را تضمین کنند.

مدیر راهداری اداره کل با اعلام اینکه تاکنون بیش از 7 هزار تماس در طول شبانه‌روز با شماره‌های مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان گرفته‌شده است ادامه داد: از هم‌وطنان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا نقصی در راه‌های استان اصفهان با ارسال پیامک به شماره همراه 09133288000 این اداره کل را مطلع تا در جهت رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار