مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: زمینه حضور و فعالیت تجار و تولیدکنندگان لهستانی در ارس فراهم است.
کد خبر: ۱۷۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 27 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، محسن خادم عرب‌باغی در این دیدار با اشاره به تخصص تیم اقتصادی حاضر در ارس اظهار داشت: زمینه حضور تجار و تولیدکنندگان لهستانی در ارس فراهم است.

وی با بیان اینکه 32 شرکت تولیدی خارجی در ارس فعالیت می‌کنند، افزود: با توجه به مزیت‌های منطقه‌ای و قانونی و مشوق‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس، زمینه‌های سرمایه‌گذاری‌های 100 درصد خارجی و مشارکتی با رویکرد صادراتی در این منطقه وجود دارد.

عرب‌باغی گفت: 330 شرکت فعال در ارس وجود دارد که از این بین 115 شرکت تولید و صنعتی محصولات خود را به بازارهای هدف صادر می‌کنند.

وی افزایش ارتباطات بین‌المللی را لازمه توسعه عنوان کرد و گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در ارس آماده است و از سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی با رویکرد صادراتی استقبال می‌کنیم.

سفیر جمهوری لهستان در راس هیئت 21 نفری متشکل از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از فازهای یک و دو صنعتی، اماکن تفریحی، سیاحتی و تاریخی و همچنین سایت 190 هکتاری گلخانه‌ای ارس بازدید کرد.

هیئت اقتصادی لهستانی متشکل از تولیدکنندگان تجهزات معدنی، سیستم های مخابراتی، زیرساخت انواع خط انتقال لوله‌ای، مواد زینتی و مبلمان، مواد اولیه پلاستیک و تایر، گرانول‌‌های پلاستیکی، رنگ و جلا دهنده، اورینگ و مهره ماسوله و کاسه نمد، مکمل‌های غذایی و رژیمی، تیغه‌های برش، سیستم‌های تعاملی الکترونیکی، گوشت طیور و فعالان اتاق بازرگانی و مشاوره، حسابداری و حسابرسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار