کد خبر: ۱۷۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 28 January 2016
تابناک: پس از انجام عملیات برفروبی پرواز تهران و مشهد از فرودگاه سردار جنگل رشت برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرودگاه سردار جنگل که روز گذشته به دلیل شدت بارش برف تمام پروازهایش لغو شده بود، امروز بار دیگر آماده پذیرش پروازها شده است.

مدیر روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه سردارجنگل رشت دقایقی پیش در نشست خبری مسئولان این فرودگاه با اشاره به برقراری دوباره پروازها، اظهار کرد: کارکنان اداره ایمنی و نجات فرودگاهی از روز گذشته عملیات برفروبی در فرودگاه سردار جنگل رشت را آغاز کردند که تا شب ادامه یافت.

سید رضا علوی با بیان اینکه امروز پروازهای تهران و مشهد از فرودگاه سردارجنگل رشت آغاز شده است، خاطرنشان کرد: طبق اعلام معاون عملیات هوانوردی فرودگاه سردار جنگل رشت اکنون دید افقی 2 کیلومتر بوده و هیچ مشکلی در پذیرش پرواز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم تغییر در شرایط جوی فعلی تمام پروازها انجام می‌شود، تصریح کرد: امروز 10 سورتی پرواز رفت و برگشت به مقاصد تهران و مشهد انجام می‌شود و در صورت تغییر شرایط جوی و تاثیر آن در عملیات پرواز اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

به گفته این مسئول، عملیات برفروبی در سطوح پرواز شامل باند پرواز، پارکینگ هواپیما و تاکسی‌وی «محل ارتباط بین باند پرواز و پارکینگ هواپیما» انجام و خیابان‌های منتهی به ترمینال پروازهای داخلی کاملاً برفروبی و آماده تردد مسافران شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار