مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 حلقه چاه غیر مجاز آب در سطح این استان شناسایی و مسدود شده است.
کد خبر: ۱۷۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 30 January 2016
 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 حلقه چاه غیر مجاز آب در سطح این استان شناسایی و مسدود شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛"ذوالفقار مهدی زاده" روز شنبه اظهار کرد: پر و مسدود کردن چاه های غیر مجاز آب بدون توقف ادامه دارد و این موضوع اکنون به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و این شرکت در همه مناطق و دشت های استان بر ممانعت از حفاری چاه غیر مجاز اشراف و نظارت کامل دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح تعادل بخشی آب در این استان افزود: این طرح 15 پروژه متنوع را شامل می شود که در استان ایلام هشت طرح از آنها قابلیت اجرایی شدن دارد.

مهدی زاده تاکید کرد: این پروژه ها شامل نصب 400 آب نمای هوشمند برای کنترل اضافه برداشت آب چاه های مجاز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، ایجاد تشکل های آب بران توسط جهاد کشاورزی استان، پر کردن چاه های غیرمجاز، تغذیه مصنوعی در شهرستان های مهران و دهلران و تجهیز گروه های گشت و بازرسی و زیرزمینی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ایی ایلام یادآور شد: با نصب کنتورهای هوشمند آب و برق، کنترل بر روی چاه ها دقیق تر می شود و میزان برداشت آب از منابع زیر زمینی نیز به صورت دائم رصد می شود.

وی گفت: مردم نباید تصور کنند که کنتورهای هوشمند ابزاری برای کنترل آنهاست، بلکه کنتورهای هوشمند ابزاری برای صرفه جویی و جلوگیری از زیاده خواهی بعضی از کشاورزان متخلف است./م

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار