نایب‌ رئیس هیئت بدمینتون استان قم، گفت: بانوان بدمینتون باز قمی با شکست در مرحله حذفی از صعود به لیگ دسته اول کشور بازماندند.
کد خبر: ۱۷۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 30 January 2016
به گزارش تابناک قم، آزاده ترکمنی اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان کشور عصر جمعه در تنکابن مازندران به کار خود پایان داد و تیم بدمینتون بوژنه قم نتوانست جواز حضور در دسته اول را به دست بیاورد.

وی افزود: تیم بدمینتون قم با ترکیبی جوان در این مسابقات شرکت کرده و در مرحله گروهی با یک پیروزی و یک شکست به دور دوم راه یافت اما در مرحله حذفی با شکست برابر تیم آلومینیوم سازی تینای گیلان از صعود به جمع ۴ تیم پایانی باز ماند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم بوژنه قم در نخستین دیدار خود ۵ بر صفر تیم پالایش نفت آبادان را شکست داد که شادی رحمتی، شبنم رحمتی و سارا حسینی از قم مسابقات انفرادی و تیم‌های دوبل سارا حسینی و نرگس افشاری و تیم دوبل شادی رحمتی و فاطمه جنتی از قم حریفان خود از تیم آبادانی را شکست دادند.

ترکمنی بیان داشت: در دومین بازی تیم بوژنه قم برابر تیم شهر الکترونیک در یک مسابقه نزدیک ۳ بر ۲ بازنده شد و به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی شد که در این بازی شادی رحمتی و شبنم رحمتی، ۲ بازی انفرادی را برای قم کسب پیروزی کردند.

وی عنوان کرد: در مسابقه حذفی تیم تیم بوژنه قم برابر تیم آلومینیوم تینای گیلان قرار گرفت که این مسابقه فشرده نیز در نهایت ۳ بر ۲ به سود تیم گیلانی پایان یافت که شادی رحمتی در مسابقه انفرادی و شادی رحمتی و نرگس افشاری در مسابقه دوبل برندگان مسابقات نماینده قم در این بازی بودند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: تیم بوژنه قم با دراختیار داشتن ۴ بازیکن جوان و نوجوان و ۲ بازیکن امید و کمبود بازیکن بزرگسال و باتجربه از راهیابی به لیگ دسته اول بازماند در حالی که سایر تیم‌ها هزینه سنگینی برای جذب بازیکن و راهیابی به لیگ دسته اول کرده بودند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار