تعطیلات لیگ برتر همچون دیگر تیم‌ها، شرایط ما را نیز دچار مشکل کرده و برنامه‌های ذوب‌آهن را به هم ریخت زیرا ما انتظار تغییر برنامه را نداشتیم اما بازیکنان تیم برای مسابقه فردا به خوبی آماده هستند و به دنبال کسب نتیجه در این مسابقه هستیم.
کد خبر: ۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳ 30 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما در نیم‌فصل نخست مقابل پرسپولیس عملکرد چندان خوبی به نمایش نگذاشتم اما در بازی فردا شکست نیم‌فصل نخست مقابل پرسپولیس را جبران می‌کنیم.

وی افزود: سرانجام بعد از نزدیک به 2 ماه، مسابقات لیگ برتر دوباره آغاز شده و دیدار مقابل پرسپولیس برای ذوب‌آهن از حساسیت بسیاری برخوردار است، هرچند که شرایط ما قبل از تعطیلات، بهتر بود.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه ذوب‌آهن امتیازات بسیاری در نیم‌فصل نخست از دست داد، گفت: ما در بازی رفت نیز به ناحق دچار شکست شدیم و باید کاری کنیم که در بازی فردا، به خوبی ظاهر شده و نتیجه را جبران کنیم.

وی ادامه داد: ما در اردوی 12 روزه خود، سه بازی تدارکاتی در کشور مالزی ترتیب دادیم و دو بازی تدارکاتی نیز در اصفهان برگزار کینم که این مسئله سبب افزایش هماهنگی بازیکنان در نقاط تاکتیکی تیم شد.

گل‌محمدی بیان داشت: در حال حاضر کاوه رضایی، ولید اسماعیل و مهدی مهدی‌پور به تیم ذوب‌آهن اضافه شده‌اند که بازیکنان بسیار خوبی هستند و باید بگویم کاوه رضایی که جزو سهمیه بازیکنان زیر 21 سال تیم به شمار می‌رود، عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد و تلاش می‌کنیم از او استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تمرکز کنونی تیم ما روی بازی‌های لیگ برتر است، اضافه کرد: در حال حاضر توجهی به مسابقات جام حذفی نداریم و تمرکز تیم ما روی بازی‌های لیگ برتر است تا به خوبی این مسابقات را پایان دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار